{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stübben Equisoft gjord
  • #1   23. feb 2016 Jeg synes den er super god! Den fordeler presset helt anderledes og er tydeligt behageligere for hesten end en alm, gjord.
    Jeg red på et tispunkt en hingst med gjordkrampe - så slemt at han smed sig på staldgange før man overhovedet var begyndt at spænde det første hul... Tog så min Equisoft med hjemmefra (jeg har dog den uden lam!) og der var absolut ingen problemer med den! Spændte selvfølgelig stadig forsigtigt, men han trykkede sig ikke det mindste!

• #2   23. feb 2016 Hvad er forskellen på denne og den anden gjord der ligner rigtig meget (kan ikke huske hvad den hedder)

• #3   23. feb 2016 Jeg har ikke lige den model, men den anden der ligner og vel egentligt er af samme princip og jeg er SÅ glad for den! Den har virkelig gjort alt godt for min hest! smiley

Før havde jeg en hest der sparkede, bed i sig selv, stejlede og kastede sig rundt når jeg spændte gjorden. Nu har jeg en hest det står stort set still, og som max bider lidt i den snor han står bundet i. På hans virkelig dårlige dage bider han lidt i sig selv igen men intet voldsomt overhoved.

Med alle andre gjorde, var det lidt med livet som indsats når man sadlede ham op. Man skulle virkelig have styr på at man var langt nok fra bagbenene til ikke at blive sparket. Langt nok fra hovedet for ikke at blive bidt og meget gerne en meter fra hans side så han ikke fik trådt på ens tær når han kastede sig rundt. Nu kan jeg næsten lade hvem som helst sadle ham op uden problemer smiley

Så jeg er VIRKELIG stor fan af den gjord!

• #4   23. feb 2016 Fedt at høre..?? jeg har selv købt den og jeg sværger til den. den har lige præcis alt det en gjord skal have.. jeg valgte at købe den med lam da jeg godt kan lide at de kam ånde igennem den samt at den kan børstes med en karte og blive flot oven igen efter vask smiley

Kommentér på:
Stübben Equisoft gjord

Annonce