Stübben Equisoft gjord {{forumTopicSubject}}
yep. Dette skal handle om Stübbens Equi-Soft gjord.
hvad siger i til den ..
er den opreklameret, genial, fin nok?
hvorfor ville i vælge den frem for andre?
hvorfor ville i IKKE vælge den frem for andre?
ja lad mig høre ??
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.857
Jeg red på et tispunkt en hingst med gjordkrampe - så slemt at han smed sig på staldgange før man overhovedet var begyndt at spænde det første hul... Tog så min Equisoft med hjemmefra (jeg har dog den uden lam!) og der var absolut ingen problemer med den! Spændte selvfølgelig stadig forsigtigt, men han trykkede sig ikke det mindste!
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 12 Emner: 19 Svar: 816
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
Før havde jeg en hest der sparkede, bed i sig selv, stejlede og kastede sig rundt når jeg spændte gjorden. Nu har jeg en hest det står stort set still, og som max bider lidt i den snor han står bundet i. På hans virkelig dårlige dage bider han lidt i sig selv igen men intet voldsomt overhoved.
Med alle andre gjorde, var det lidt med livet som indsats når man sadlede ham op. Man skulle virkelig have styr på at man var langt nok fra bagbenene til ikke at blive sparket. Langt nok fra hovedet for ikke at blive bidt og meget gerne en meter fra hans side så han ikke fik trådt på ens tær når han kastede sig rundt. Nu kan jeg næsten lade hvem som helst sadle ham op uden problemer
Så jeg er VIRKELIG stor fan af den gjord!
mar 2007
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 27 Svar: 751
Stübben Equisoft gjord