{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Dækken masakre xD {{forumTopicSubject}}

I dag kom Lusen og Chateau på mark for første gang i, i hvert fald en uge. De var mega glade og jorderde bare afsted.

De var så dernede i 1½ time og da vi så skal hente dem igen kan jeg ikke se Le-cis ! arr ! Jeg kigger jo efter et brunt dækken, men der var ingen at se med et brunt dækken ?
Jeg går lige hurtigt i panik, men begynder så at grine da jeg ser min lille hyp stå og græsse uden dækken smiley
Hvordan han har fået det af fatter jeg hat af. Den var spændt både ved bringen og under maven (bagbensstropperne var gået i stykker) Men det var sikkert noget af en kamp :b

Så kalder vi på dem og de kommer bare i fuld fart ned mod os, og løber selvfølgelig lige forbi os xD

Jeg tvinger Poul til at vi skal finde mit dækken, men da vi er gået omkring 10 skridt, eller det vil sige JEG var gået (Poul ville nemlig bæres) Måtte vi opgive at komme igennem det store mudderhul af en mark.

Og som en rigtig dejlig slutning ville Le-cis selvfølgelig ikke fanges ;o) Men skulle løbe rundt og lege tosset xD

Så nu må Le-cis overleve med sit Fleece og regndækken efter at have flænset sit vinterdækken (han ville nok ikke gå i genbrug længere ;b)

Og det sjoveste var at vi i dag hade snakket om hvornår vi skulle tage vinterdækkenet af og begynde på regn+ fleece ? Den beslutning traf Le-cis selv ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken masakre xD
Kommentér på:
Dækken masakre xD

Annonce