{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.176 visninger | Oprettet:

Anbefaling af dyrlæger i jylland (østjylland) {{forumTopicSubject}}

Hej Hg

Jeg har nu overvejet at prøve og se om der er en anden dyrlæge der kan hjælpe min hoppe (8 måneder) som er kraftigt angrebet af muk da de dyrlæger (højgård hesteklinik i Højbjerg) jeg har brugt åbenbart ikke kan give noget der virker

Vi prøvede fra den 11 til den 19 februar den intensive behandligning med vask med særlig sæbe og cream og smertestillende og antibiotika som vi fik anbefalde af den første dyrlæge fra højgård

men da det ikke hjælp sendte billede til dem og de mente der kunne være gået svampeinfikson i det

jeg tog den fredag den 19 februar ind til højgård for at finde ud af om det var svampeinfikson og det menet den pågældende dyrlæge så det var (ik den sammen som kom ud den 11/2-16) han gav mig nogen piller som jeg skulle give hende 2 af 2 gange dagligt i 7 dage

Og nu snart 14 dage efter første behandling begyndet og 6 dage med de piller der synes jeg bare stadig det ser grufuldt ud være end før

Hun er blevet mere hårløs på bagbene og var bla lidt hævet her til aften og varm
Hun er blevet meget hårløs siden igår det var som om der var gået lidt i sig selv i søndag og mandag men så nu er det bare blevet mere og mere hårløs
Hun har gennem de næsten 14 self tabt hårene på bagbene men synes det er ekstrem fra igår til idag

Men det jeg ville med det hele er jeg ville høre om der er nogen der har rigtig gode erfaringer med en eller flere dyrlæge som er gode til det med muk

Håber i ville hjælpe mig

Billede er fra i dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af dyrlæger i jylland (østjylland)
Kommentér på:
Anbefaling af dyrlæger i jylland (østjylland)

Annonce