Årrh Min pony :( {{forumTopicSubject}}
hej gordon har nu været tilsalg i 3 uger ca. og der har været rigtig mange hendvendelser på ham ;( har virkelig så svært ved at skulle af med ham
på en måde har jeg det sådan at jeg gerne vil have det "overstået" nu og at han bliver solgt til et godt hjem NU. men på den anden side har jeg slet ikke lyst til at skille mig af med ham. Jeg har lige været på ferie i en uge og min mor har passet ham. Da jeg så kom og han så mig, kom han løbene hen til hegnet og strålede som en sol
ELSKER DEN PONY men skal af med han for jeg vil gerne vidre på hest nu og jeg er os for stor til ham ;( det bliver rigtig svært, for han har fyldt ALT i mit liv i lidt over 3 år nu
og han har så meget personlighed over sig som jeg har svært med at skulle undvære
Skulle bare lige ud med det! tror der er andre der har det ligesom mig?
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 48 Emner: 121 Svar: 1.178
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 59 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 409
okt 2005
Følger: 132 Følgere: 125 Heste: 7 Emner: 201 Svar: 1.849
dec 2004
Følger: 74 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 493 Svar: 1.885
men ved hvordan du har det, den sorg.. meget ´smertefuld..
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.452
nu har jeg heldigvis aldrig været nødt til at sælge min egen pony, men vi har da solgt nogen stykker som jeg helst ville have beholdt.
men det må være endnu sværere når man kun står med en. jeg har jo mange...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
Står også og skal sælge min dejlige pony, dog af andre årsager end jer, men det gør sku ondt. Desværre har der ikke været så mange henvendelser på ham, og mange af dem har ikke været seriøse. Det er trist når man står og skal af med ham hurtigst muligt og så folk ikke tager ens annonce seriøs. Men sådan skal det jo nok være.
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 91
Trine S P: Det er jeg ked af at høre og det er desværre det samme ved mig. Der har været utrolig mange useriøse henvendelser! Der har sågar været folk, som har brændt mig af.
Årrh Min pony :(