{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Årrh Min pony :( {{forumTopicSubject}}

hej gordon har nu været tilsalg i 3 uger ca. og der har været rigtig mange hendvendelser på ham ;( har virkelig så svært ved at skulle af med ham smiley på en måde har jeg det sådan at jeg gerne vil have det "overstået" nu og at han bliver solgt til et godt hjem NU. men på den anden side har jeg slet ikke lyst til at skille mig af med ham. Jeg har lige været på ferie i en uge og min mor har passet ham. Da jeg så kom og han så mig, kom han løbene hen til hegnet og strålede som en sol smiley ELSKER DEN PONY men skal af med han for jeg vil gerne vidre på hest nu og jeg er os for stor til ham ;( det bliver rigtig svært, for han har fyldt ALT i mit liv i lidt over 3 år nu smiley og han har så meget personlighed over sig som jeg har svært med at skulle undvære smiley

Skulle bare lige ud med det! tror der er andre der har det ligesom mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årrh Min pony :(
  • #1   13. mar 2007 hej søde... ja det er svært sådan noget og kan godt følge dig i det... håber at han får det rigtig godt når det er...

• #2   13. mar 2007 Jeg kender det alt for godt. Jeg står også er ved at skulle skille míg af med Sasha lige nu og det er også mega hårdt. Men man bliver jo nød til at tage en beslutning nogle gange selvom det bestemt ikke er det man har lyst til smiley

• #3   13. mar 2007 Jeg har det lige som diq, med min pony Pikant ! ='(

• #4   13. mar 2007 Kender det os godt.. solgte min første pony Thor for over 1 år siden.. savner ham stadig sindsygt meget! men nu har jeg Týra smiley det hjælper på det..

men ved hvordan du har det, den sorg.. meget ´smertefuld..

• #5   13. mar 2007 jaa, det er svært.
    nu har jeg heldigvis aldrig været nødt til at sælge min egen pony, men vi har da solgt nogen stykker som jeg helst ville have beholdt.

men det må være endnu sværere når man kun står med en. jeg har jo mange...

• #6   13. mar 2007 Kender det også alt for godt.
    Står også og skal sælge min dejlige pony, dog af andre årsager end jer, men det gør sku ondt. Desværre har der ikke været så mange henvendelser på ham, og mange af dem har ikke været seriøse. Det er trist når man står og skal af med ham hurtigst muligt og så folk ikke tager ens annonce seriøs. Men sådan skal det jo nok være.

• #7   13. mar 2007 Kender det alt for godt. Solgte min i sidste måned efter 5 år.

• #8   13. mar 2007 Ja, jeg kender det desværre også og synes det er meget hårdt! Det rammer hårdt, når man pludselig står i situationen og det går op for én at man altså skal af med sit kæreste eje.

Trine S P: Det er jeg ked af at høre og det er desværre det samme ved mig. Der har været utrolig mange useriøse henvendelser! Der har sågar været folk, som har brændt mig af.

Kommentér på:
Årrh Min pony :(

Annonce