{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Plag taber sig :( {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Min Hoppe på snart 1 år (maj måned) har tab sig for meget her på det sidste smiley

Jeg er så uheldig at de på det opstaldning sted jeg stå ikke giver hende ret meget wrap
Da jeg vil sætte hende op fik jeg bare af vide hvad vil du snart og jeg havde lavet om på det mange gange

Skal lige synes da hun starte med at komme der ud prøvede vi os lige an hvor meget hun kunne spise
Da hun så spiset op blev hun sagt op men det endet med hun bare slæbte det rundt i boksen
Så satte jeg hende ned kort ind til jeg fik fat i nogen hø poser jeg blive opfordret til at sættet hende ned eller købe nogen høposer da det kostet for meget bund i boksen
Sat hende så lidt ned ind til jeg havde fået købt høpose derefter ville jeg sætte hende op da hun var begyndet at tabe sig

Men det blev hun ikke da det var for besværligt at skulle holde styr på

Skal siges jeg har fundet et andet opstaldning sted nu hvor hun skal ud fra den 1/4 hvor hun få alt det wrap/hø hun kan spise

Men hvad kan jeg gøre for hun tager på hun er os sat op i krybbe foder hun få 1,1kg balance fordel på to måltider sammen med en god hånd fuld lurcerne til hver måltid os

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plag taber sig :(
Kommentér på:
Plag taber sig :(

Annonce