{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Hvilken kiropraktor? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en vallak, der uden tvivl skal have en kiropraktor ud.
Eller også er det værre end det - og kræver dyrlæge.

Årsag:
- Agressiv (bider, smider med forben primært) ved børing omkring brystmuskulaturen - og han er sådan virkelig agressiv.
Det er i begge sider

Desuden er han noget øm omkring bækkenet i venstre side, hvilket tyder på problemer der. Han har haft massør og problematikken er fuldkommen uændret, og hun skulle ellers være en af de bedste.

Han stiller villigt til begge sider, men vil gerne flyde meget udover højre skulder. På venstre volte laver han gerne "shoulder-fore" for hånd og man kan fint bede om mere aktivitet fra bagbene. Han kan også uden problemer træde til tyngdepunktet når venstre bagben skal træde ind i en traversade - dvs. traversade til med bøjning til højre.
Til højre derimod. Niksen. Han bider og bliver sur, når man beder om mere højre bagben og han er ikke meget for korrektion på højre volte i det hele taget. Når man beder ham om at lave traversaden til venstre er svaret - "Nej tak".

Foreløbigt har jeg kontaktet Rikke A, men hun har ikke lige svaret mig endnu. Rikke har jeg tidligere gode erfainger med. Er der andre gode bud?
Heidi Nielsen er jeg ikke interesseret i. Det var ikke nogen rar oplvelse for hverken hest eller rytter sidst jeg ringede efter hende.

Hesten står i Randers.
Så det er nemmest at ringe der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken kiropraktor?
Kommentér på:
Hvilken kiropraktor?

Annonce