{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Alina
Alina
Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 62

Opstaldning ved Aalborg {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg overvejer at købe et ridecenter nær Aalborg nærmere betegnet nær Gistrup.

Derfor vil vi høre hvordan interessen er for opstaldning ved dette område da vi påtænker at jeg skal leve af det og min kæreste har andet arbejde.

Der er stor ridehal og udendørs drænet ridebane.

Hvad kan man tage for bokse i dette område?

Hvordan er ridemulighederne i området?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning ved Aalborg
  • #1   15. mar 2016 Jeg betaler 1800 for boks, wrap, halm, foder, ud og indluk, ridehal m. spejle og spring, to udendørsbaner og super gode tur muligheder. Jeg skal selv muge ud og købe træpiller.

• #2   15. mar 2016 Og det er v. forårsvej inde v. aalborg øst.

• #4   15. mar 2016 Jeg giver 1125 i Poulstrup, hvor der er mange ridestier og naturspring omkring Poulstrup Sø. I prisen er der træpillesmuld, wrap, udmugning, fodring, ud-/indlukning, 20*40 ridebane med lidt springmateriel, ca 1,5km til ridehus, store og bakkede folde. Som opstalder skal vi selv stå for foder samt vi skiftes om weekenderne.

• #5   15. mar 2016 Jannie G er det ude ved Poulstrup hestepension?:)

• #6   15. mar 2016 CiB, ja.. er det. Hvad da? smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #7   15. mar 2016 Ikke for at være en party killer, men at leve af hestepension er mere end svært, hvis du regner med at have en alm. Gennemsnitsløn omkring 25.000 kr før skat

Så kan du let regne dig frem til at feks 25 udlejede bokse skal have et overskud hver måned på 1.000 kr Per boks, når jeg læser hvad der typiske betales i din del af Danmark så er dette ikke muligt.

Jeg kan kun anbefale dig at have et alm. Betalt job da der er mange udgifter udover stalden som skal betales O.o, taler af bitter erfaring, min venindes datter har prøvet og det kunne slet ikke løbe rundt desværre.

• Alina
    Alina Tilmeldt:
    dec 2011

#8   15. mar 2016 Ok, tak for de gode råd.
    JM: Hvad er det for mange udgifter udover stalden der skal betales? Er det foder osv?

• JM
    JM Hjælpe-administrator

#9   15. mar 2016 Ja når du har betalt terminen, så er der foder, wrap, bund, strøm, vand vedligeholdelse af bygninger, gødskning af marker, omlægning af folde osv osv

Vi kører simple Living og laver wrap selv men uden husleje går der 1200-1500 kr Per hest Per måned, dertil skal du jo så have løn for dit arbejde,

Du skal også tage stilling til service niveau, selvpas, delvis selvpas, fuldpension, evt. Døgnfold om sommeren, tilbyde løsdrift jeg kunne blive ved smiley

Andre overvejelser er at du er på job 365 dage 24/7 om året som hestepensions ejer har du aldrig fri, det er ikke let at videregive ansvaret til andre hvis du har mange pensionærer smiley

• Alina
    Alina Tilmeldt:
    dec 2011

#10   15. mar 2016 1200-1500 koster det så meget i bare foder?

• JM
    JM Hjælpe-administrator

#11   15. mar 2016 1200-1500 kr er udgifter på

Bund ca 300 kr
    Wrap ca 450-500 kr
    Foder ca 500 kr

Vi bruger tilskudsfoder og fiberpiller

Bruger wrap ad lib både inde og ude, hvilket er noget de fleste opstaldede vil se på når de ser efter Opstaldning smiley

Kommentér på:
Opstaldning ved Aalborg

Annonce