Besøg af dyrelægen :( {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg kom hjem fra arbejde af ca. kl. 19.40, så vil jeg lige tage hestene ind. De plejer altid at stå ved ledet, det gjorde de også pånær Ølle. Det tog et stykke tid før hun kom op til leddet. Da de så kommer ind i boksene, små-nipper Ølle kun lidt til foderet. De andre to æder helt vildt - som de plejer
Så tænkte jeg jo traks kolik, så mig ud og gå lige knap 1km, der ville hun godt spise græsset - hmm .. Så kommer jeg hjem og lukker hende ind i boksen igen, hun spiser stadig ikke foderet. Så går jeg lige op på loftet og henter noget halm og giver hestene dem. Så begynder Ølle at spise af halmen, så byder jeg dem på en gulerød og de spiser alle tre den - også Ølle. Men hun vil stadig ikke spise foderet, så jeg tog det fra hende.
Jeg ringede så til dyrelægen og han sagde så at jeg skulle tage temperaturen på hende og den var ca. 39,5.. Så kom dyrelægen, og hun fik en indsprøjtning. Det var noget geringsnoget i tarmene. En slags start på en kolik.
Men vi fik opdaget det i tide, og dyrelægen sagde at nu ville der ikke blive mere med hende, så nu kan jeg sove roligt i nat
sep 2006
Følger: 201 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 261 Svar: 1.511
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.595
jan 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 697
jan 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 697
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.595
Jeg er <b>meget</b> på passelig hvad angår kolik, da min gamle pony havde en rigtig slem omgang kolik..
Besøg af dyrelægen :(