{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

HJÆLP har brug for noget hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

idag var gilbert hos højelse for at skulle have røgnten fotograferet han ryg, pga sidst dyrlægen var ude havde han ondt...

vi kom der ud og besluttede at vi ville tage bøje prøve først da han jo skulle bedøves når han skulle have taget røgnten!

de tjekker ham igennem og øjne hals og luftveje og alt andet var rigtig flot... også hans ben var også flotte

så skal han ud og bøjes og løbe.... og de viser sig så at han haltede på begge forben. og at han er indfodet på det ene ben og fransk stillet på det andet... jeg synes personligt ikk at han er så skæv på sine ben.....
jeg har reddet ham og der haltede han slet ikke eller jeg kunne værken mærke eller se noget.... og han har ikke ondt eller er hævet eller noget og har slet ike været det i de 2 mdr jeg har været ude hos ham....

men dyrlægen sagde at hun ikke ville råde mig til at købe ham! og at han derfor ikke gik igennem ...

jeg ville have de røgnten fotograferet ham men de sagde at man intet ville kunne se på røgnten!

nu står jeg så her og er DYBT DYBT forelsket i gilbert....
og er næsten sikker på at det slet ikke er noget alvorligt det der er galt.... og er sikker på at vi kan rette op på det med nogle gode sko og andre ting...

desudes var hans hove også alt for lange så kan det måske være det der gør at han haltede..?

han haltede i de første 6-8 skridt også trak han kun en meget lille lille smule på forbenene....

og i longen var han en bitte lille smule urengående....


hvad vil i råde mig til at gøre.... synes virkelig det er svært for vi passer bare så godt sammen og har allerede et rigtig godt venskab sammen!!!! og har ikke vildt meget erfaring med køb af heste... ogsådan

jeg har sagt at hvis jeg skal købe ham vil jeg max give 4000 kr for ham da der skal være nok penge til at han kan få en chance for at blive ordnet....


det jeg skal bruge ham til er allround ridning... med noget dressur og nogle skovture og måskee et spring i ny og næ.... og ikke noget vildt.... det er mest dresseur jeg er til.... og skovture....


pls.... jeg håber virkelig der er nogle med noget mere forstand på det her end jeg har som gider hjælpe mig i denne svære tid....

for han er en VIDUNDERLIG hest... med et meget stort hjerte... desuden har han fødselsdag i dg!!! 5 ÅR!!!! hurra



hilsen charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP har brug for noget hjælp!
Kommentér på:
HJÆLP har brug for noget hjælp!

Annonce