{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.554 visninger | Oprettet:

micklem trense??? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen skønne mennesker som rider med micklem Trensen som vil sige mig hvordan den er?
Og kan se der er 2 slags er de ens udover den ene kan laves bidløs og den anden ikke? Altså i læder og udformning bag nakke osv?

håber der er nogen der kan hjælpe er de normale i str? Har en hest fer bruger xfull i alt

Og ikke mindst self et billede smiley 9

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  micklem trense???
  • #1   12. apr 2016 Jeg rider med et micklem på min 5 års, det er en lækker trense og min er blevet mere rolig i hovedet og langt mindre anspændt under ridningen. Min bruger full ligesom i alm trenser.

Forskellen på et micklem multibridle og competetion er at multibridle kan bruges som bidløs også, og longering. smiley Men ja, udformningen er ens.

profilbillede
  • #3   12. apr 2016 jeg har multibridle modellen og jeg er super glad for den smiley den havde en rigtig god virkning på min sarte dreng. men hvis du ikke har tænkt dig at ride bidløs så køb competition. som sagt er læderet lidt stift i starten men bliver hurtigt blødt smiley dog er den svær at finde pandebånd til da de færreste pandebånd har så brede masker (huller). så er man til bling så er det lidt svært at finde smiley

• #4   12. apr 2016 Med hensyn til pandebånd, der sidder SD Crown pandebånd godt. smiley

• #5   12. apr 2016 min har også ring i næsen så man kan trække og eventuelt longere med den smiley

profilbillede
  • #6   12. apr 2016 Jeg har en Micklem.
    Jeg er super glad for den!

De er ens ja, udover den ene har en ring over næsen og kan laves til bidløs.

Min 6 års går super med den, og kan tydeligt mærke forskel på hende.

profilbillede
  • #7   12. apr 2016 angående størrelser så er de lidt små i det (syntes jeg). jeg var nødt til at købe full da cob ikke passede smiley det er en lille hest jeg har som ellers normalt bruger cob smiley

• #8   12. apr 2016 Jeg synes ikke de er små i størrelse. smiley min bruger normalt full, det gør hun også i den.

• #9   12. apr 2016 Jeg har ikke oplevet nogen effekt med micklem, så medmindre du mistænker, at din hest har problemer med dens nuværende trense, så fortsæt med den.

Jeg foretrækker et almindeligt kombineret m. tilbagetræk, og det er lettere at finde et der har samme kvalitet som micklem men til billigere penge smiley

• #10   12. apr 2016 Min hest bruger normalt cob i trenser og grimer, men bruger full/standard horse i Micklem. Så jeg vil også side, de er små i str.
    Tøjlerne har jeg hørt skulle være meget brede og ikke nemme at holde.

• #11   12. apr 2016 Min hyps er normalt en stor cob/en lille full. Jeg har i Micklem trensen en full. Jeg synes, at størrelsen er meget underlig.. Selvom den passer okay i det meste af trensen, så sidder den ret stramt om kæben på min hest..

• #12   13. apr 2016 De helt nye er normale i størrelse, de lidt ældre produceret er lidt små.

Min bruger i hvertfald normal full. Den sidder fint over alt.

Kommentér på:
micklem trense???

Annonce