{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

medicin til allergiheste {{forumTopicSubject}}

hej alle smiley
jeg rider på en pony som har allergi. Jeg gik derfor på internettet og fik noget inspiration til, hvad jeg kunne give hende af medicin. Har prøvet
Equistro Secreta Pro MAX og det virkede okay synes bare ikke det er nok. Har også lige testet Blue hors Ventilator. Det virkede ikke rigtig men det er jo heller ikke rigtig egnet til heste der har allergi. Når men nu til det hele egentligt handler om. jeg ville høre om der er nogen der har gode erfaringer med disse produkter.

Nostrilvet: som skulle være velegnet til allergiheste og som er lidt ligesom en næsespray.
balsamic air: som er et fodertilskud
balsamic control: som også er et fodertilskud
Equistro Respadril: som er en kur, men havde tænkt mig at bruge det som almindeligt fodertilskud hvis man kan.
kombucha svamp: som er en svamp man gære og så bruger væsken som skulle forhindre hoste

btw Det kan også sagtens være andre produkter i har en erfaring med.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  medicin til allergiheste
  • #1   19. apr 2016 vi har en hest i stalden der er super super allergisk. den bliver vaccineret (af ejeren selv) 1 gang om måneden. jeg kan ikke huske hvad kuren koster, men jeg kan huske at det slet slet ikke var så dyrt som jeg troede.
    jeg ved jo ikke hvor allergisk din hest er, men jeg ved at den vi har i stalden ikke tåler meget træden ved siden af, før den hoster igen.

i denne weekend har den fået hø udendørs sammen med de andre heste, fordi ejeren havde glemt at fortælle mig at det kunne den ikke tåle nu. det betød at den har hostet en del.......

hverdagen på de vacciner der fungerer godt, men der er ikke plads til fejltrin. så hoster den.
    det er dyrlæge ordineret medicin, og lavet på lab. efter dyrlægens anvisninger. det er ikke svært at give den de vacciner der, og hesten er ligeglad.

• #2   19. apr 2016 Ok ved ikke hvad det vil koste af vaccinere hende. Men vil jeg prøve og undersøge. Tak for rådet:)

• #3   19. apr 2016 Kommer an på, hvor slemt det er. Jeg har prøvet alle de ting du nævner uden held. Det der har virket bedst er at vaccinere for de allergier hesten har.

• #4   19. apr 2016 Ok. Tak for svaret:)

Kommentér på:
medicin til allergiheste

Annonce