{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Udstyr til lille mig {{forumTopicSubject}}

Hey HG!

Jeg står og gerne vil tilbage til hesteverdenen, men kunne for en gangs skyld godt tænkte på noget udstyr der passer.
Jeg er kun 155,8cm høj og meget petite generelt.
Men jeg har enormt svært ved at finde udstyr der passer.

F.eks. ridebukser er næsten umulige. De er altid for lange, men det er der en løsning på. Men hvis de skal være behagelige omring lårene og livet, er de bare altid helt slatne på underbenene, og samler sig i knæhaserne. For har pænt tynde lægge.
Det tætteste jeg var på at finde noget der virkelig sad, var i børneafdelingen, men det lykkedes stadig ikke helt.

Ridestøvler har jeg aldrig brugt, eller jo, købte et rigtig fint par for et par år tilbage, men kunne ikke holde ud at ride med dem.
De er altid for høje, og er ubehagelige i knæhaserne. og dem ti børn er lidt for smalle synes jeg.
Har tidligere brugt nogle virkelig hæslige stofleggins med jophurs, fordi de var bløde nok til at jeg kunne bevæge mig ordenligt.
Men kunne godt tænke mig noget af bedre kvalitet.

Også ridehandsker er et problem. Kan kun passe de der "magic" nogle, da de andre har alt for lange fingre.

og til sidst men ikke mindst, dressursadler.
jeg synes ofte at sadelklapperne er for lange, og mine ben dårligt når ned over dem. Det er selvfølgelig kun et problem med større heste, men det er jo lidt det jeg gerne vil prøve.

Så mit spørgsmål er:
Hvor finder I andre småpiger udstyr, som stadig passer en kvindelig krop hehe.
Og har i nogle tips og løsninger på nogle af problemerne?

Har vedlagt et billede så man kan se, at mine lår altså er for store til de fleste bukser der passer om læggene og i længden!

På forhånd tak, og undskyld hvis det blev lidt langt! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstyr til lille mig
Kommentér på:
Udstyr til lille mig

Annonce