{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malling Landbrugsskole
  • #1   20. mar 2007 jeg går på lyngby landbrugsskole i øjeblikket, men er heldigvis færdig om 3 mdr.. Det er en spændende uddannelse, hvor du får indblik i alle dyr indenfor landbrug, og maskinerne.. der er 3 moduler. 1a, 1b og 2..
    Jeg startede oss med heste som speciale, men nu her på det sidste skole ophold, er jeg sprunget over til alm. landmand.. Da der er meget få praktik/arbejds pladser i Danmark, som er med heste ( og så er der heller ik penge i det smiley
    Men selve uddannelsen tager 3 år og 6 mdr..

Kan kun anbefale det smiley

• #2   20. mar 2007 Okay, det lyder fedt, det er bare lidt ærgeligt hvis der er få praktikpladser ;(

• #3   20. mar 2007 hej.. min veninde har gået på malling og hun havde os heste som speciale. men hun har os droppet det nu fordi der var for få autoriserede praktiksteder..

• #4   20. mar 2007 åh nej... havde lige håbet.. men prøver lykken, er snart færdig med min HG, så der vil altid være noget at vende tilbage til smiley

• #5   20. mar 2007 Jeg er faglært landmand med heste som speciale fra DCJ i Malling fra 2005.
    Som mange har nævnt er det lidt småt med praktikpladser, men kontakt dit netværk rundt i hesteverdenen, så er det ikke umuligt!
    Må sige at jeg måske syntes skoleuddannelsen manglede lidt dybde, det var som om man kun lærte en lille smule om meget istedet for at kunne fordybe sig og virkelig blive dygtig til sit fag. Dette hænger sikkert sammen med, at alle de "almindelige" landbrugsfag, som klimateknik, byggeteknik, planteavl osv, stadig fylder meget i uddannelsen.
    Tror måske det er blevet mere "seriøst" efter de har fået grundforløbet til berideruddannelse.

Hilsner
    Anja

Kommentér på:
Malling Landbrugsskole

Annonce