{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Skal det være sådan? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Skal det virkelig være sådan at man ikke kan ligge et billede op på fx. Ponyens galleri, med en selv på uden at skulle kigge på om man nu ser "normal" ud, og hvis ikke, bliver billedet valgt fra... Jeg har en ansigts lammelse som jeg nu har haft i lidt over 2 1/5 år. Som gør at jeg ser lidt "skæv" ud når jeg smiler smiley det gør at vær gang jeg fx. Skal have taget billeder med min pony, sidder jeg og tænker
"åh, nej bare jeg ikke ser alt for skæv ud" "bare man nu ikke kan se det"
"jeg må bare lade vær med at smile så"
og HVORFOR skal det dog være sådan?? Jeg ved der er mange der har et eller andet de altid selv ligger mærke til ser "anderledes" ud på billeder "i deres egne øjne"
Jeg har tit tænkt på at det fx. Kunne være sjovt at lave nogle videoer med mig og pony osv. Har så prøvet at filme noget, og lige så snart jeg så selv skulle se det for at redigere det blev det aldrig til noget, da jeg syntes jeg så "mærkelig" ud på videoen.. 8) hvad er jeres mening om "anderledes"? Og har i selv haft noget som i bare syntes var irriterende, og hvad har i så gjordt? smiley

Hilsen Oline.


Kommentarer på:  Skal det være sådan?
  • #1   6. jun 2016 Jeg kender det godt - jeg er en smule skeløjet og jeg har en tand, der har drejet sig, så jeg synes altid jeg ser skæv ud i ansigtet og jeg hader det. Jeg lægger aldrig billeder ud fra den vinkel.
    Men det bedste man kan gøre er bare at lægge det ud alligevel, for du har det sikkert som om - "der er ingen andre der ser sådan ud, alle er bare så pæne på deres billeder", men det tænker de ANDRE jo helt sikkert også, hvis ikke der er nogen, der tør at lægge mindre perfekte billeder ud; og så bliver det bare en ond cirkel hvor man ikke tør fordi de andre ikke gør, og de andre tør ikke fordi der heller ikke er andre der gør.... smiley


  • #2   6. jun 2016 Olli du ved hvad jeg mener om det! Du er smuk som du er, og ved du hvad jeg er også "tyk" i nogle folks øjne. Du skal lægge du ud alligevel smiley

  • #3   6. jun 2016 Jeg synes selv jeg har et alt for lille hoved, og alt for store øjne, men jeg har efter en masse psykologiundervisning lært at ingen er ens, men alle er smukke eller unikke på sin egen måde. Det har givet mig noget. Mit ene øje er mere slapt end det andet, hvilket jeg også kan blive irriteret over på billeder, men det er mig, og så må andre synes hvad de vil, jeg kan ikke rette på mig selv, bare fordi andre ikke er tilfredse eller har andre tanker smiley husk det endelig! Du er smuk som du er! smiley

  • #4   6. jun 2016 Jeg synes ikke du har noget at være "flov" over smiley

    Jeg har kigget dine billeder igennem i fotoalbum og på din ponys profil, og ikke på ét eneste billede, kan jeg se noget "unormalt" smiley
    Jeg ser en rigtig flot pige, som er rigtig glad for sin pony, og sagtens kan smile på billederne, uden at behøve at tænke over, om det ser "rigtigt" ud smiley



  • #5   6. jun 2016 Vi er alle forskellige og det skal der være plads til. Tænk på hvis alle så ens ud et kedeligt samfund vi havde. vi er alle smukke og unikke bare på vær vores måde. Så husk du er som du er smiley Man skal lukke, hvis ikke man har noget pænt og sige.

Kommentér på:
Skal det være sådan?

Annonce