{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

67 -årig boede med pony i en lejlighed {{forumTopicSubject}}

uha. selvom jeg elsker mine heste og min kat. kunne jeg aldrig drømme om at sove og bor sammen med min hest!
kun du det? hvad synes du om det?

En 67-årig mand fra Östra Vemmerlöv i Sverige har gennem længere tid boet med sin pony i en 77 kvadratmeter stor lejlighed. Som om det ikke var nok, boede han derudover sammen med 3 andre beboere, 3 hunde og 3 katte. Tilsynsmanden fortalte, at der lugtede værre i lejligheden end i en rigtig svinesti. Det skriver aftonbladet.

Lejligheden var fyldt op med hestepærer, halm og urin, men det var først da manden glemte at betale sine regninger, at ejendomsmesteren fandt ud af, at manden således havde holdt en pony i lejligheden sammen med 6 andre dyr, en samleverske, en voksen søn og en kun 4-årig pige i den lille beboelse.

Lejligheden ligger således i stueplan, hvilket måske er grunden til at ingen har noteret sig hverken hestetramp på gulvet, eller at hesten kom ind og ud af lejligheden, siger ejendommens ejer Ove Ahlström. Hesten blev fodret på terrassen, og når den ikke var i lejligheden, var den spændt for vogn på gaden.

Ove Ahlström vil nu afkræve manden erstatning for renovering af den ildelugtende lejlighed, som han vurderer vil koste mere end 150.000 svenske kroner. Alle gulve må brydes op for at fjerne urinlugten, fortæller han. Manden vil derudover blive indberettet for dyremis-handling.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  67 -årig boede med pony i en lejlighed
Kommentér på:
67 -årig boede med pony i en lejlighed

Annonce