{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.897 visninger | Oprettet:

Ak Hestepraksis? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg står efter mange år og er ved at skifte dyrlæge.
Valget er derfor endt på AK hestepraksis ved Viborg. Jeg skal have Anders ud og vaccinere mine to i morgen, så der kan jeg selvfølgelig vurdere lidt.
Det er en jeg har fået anbefalet af tidligere dyrlæge (flyttede i et år, og er nu flyttet hjem igen, så har desværre ikke mulighed for at bruge dem fortsat), men vil gerne høre fra andre også.

Hvad er jeres erfaring med ham? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ak Hestepraksis?
  • #1   9. jun 2016 Jeg har brugt ham som kiropraktor en enkelt gang. Han var vældig behagelig, og det lykkedes ham da også at hjælpe hesten, selvom han var helt galt afmarcheret, og ikke ville lytte til mig smiley
    Han blev ved med at snakke om, at hesten led under følgerne af en dårlig tilpasset sadel - desuagtet at hesten var kørehest, og stort set aldrig så en sadel...

• #3   9. jun 2016 Jeg brugte ham for nogle år tilbage (har kun skiftet grundet flytning), jeg var meget glad for ham. smiley

• #5   9. jun 2016 Jeg kender ham ikke så godt men har da oplevet ham i aktion. Har virker god nok. smiley
    Jeg bruger selv Hestehospitalet Himmerland og er SÅ glade for dem! smiley
    Frank Kastbjerg ville jeg holde mig laaaaaaaaaangt fra!

• #7   9. jun 2016 Hvor er det dejligt at høre! smiley

Biomekanisk: hvad er din dårlige erfaring med ham? smiley

• #8   9. jun 2016 Jeg har ikke haft en eneste positiv oplevelse med ham.
    Han lavede blandt andet handelsundersøgelsen på min pony, og han var endda den normale dyrlæge til ponyen. Det gjorde han ikke ordenligt.
    Har været til to foredrag med ham, heller ikke imponeret.
    Oplevet ham med en syg pony hvor jeg ikke synes han virkede til at have styr på tingene.
    Og så den allermest ubehagelige var en ældre hoppe som var akut syg med kolik og endte med at måtte aflives. Hold da op han opførte sig som en uprofessionel idiot. Han råbte blandt andet af ejer fordi han ikke måtte skyde den og ejer ønskede sprøjten. Da ejer så siger at de så må få fat i en anden, så kan han pludselig godt alligevel.

• #10   9. jun 2016 Der var mange til steder og alle var chokeret. Jeg kunne ikke lide ham før det, og nu kan jeg slet ikke klare ham.
    Ejerne havde aldrig mødt ham før og han kunne kun snakke om penge og ja, råbe af dem. Virkelig trist måde at få aflivet sin hest på.

Kommentér på:
Ak Hestepraksis?

Annonce