{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Erfaring med Flexadin UC-II ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået Equistro Flexadin UC-II anbefalet af Hørsholm Hestepraksis til min gamle dreng, som er plaget af lidt gigt.

Jeg har nu bestilt det og får det i morgen. Jeg har læst en del om det på nettet og det ser yderst lovende ud.

Er der nogle der har erfaring med det?

http://www.netdyrlaege.dk/hest/kosttilskud-hest/led-hest/equistro-flexadin-ucii-netdyrlaege


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Flexadin UC-II ?
  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #1   23. jun 2016 Jeg har givet det til min der også har lidt gigt, et års tid nu.
    Før det fik min et andet tilskud til led.
    Jeg synes det virker. Før Flexadin kunne han godt have dage hvor han var uren i trav og til tider decideret halt i trav.
    Det er lang tid siden jeg har oplevet "en dårlig dag". Kan ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet at han haltede.
    Dertil skal også siges at jeg har pensioneret ham, så han bruges kun i skoven, og måske lidt let dressur en gang imellem.
    Husk at starte op på 1,5 dosis de første 12 uger, som de anbefaler.


  • #2   24. jun 2016 Dejligt at læse! Jeg glæder mig også til at sætte ham i gang med det og jeg følger naturligvis anvisningen smiley

  • jane s
    jane s Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   29. jul 2016 Hej.
    Jeg har lige fået anbefalet Flexadine uc ll til hoppe.
    Vil høre om du har set/ mærke nogen forskel end til nu på din hest.


  • #5   1. aug 2016 Jane S: Min hest har pt. fået det i 6 uger og en egentlig effekt ses, iflg. alt hvad jeg har læst om produktet, efter 12 uger. Han er netop blevet behandlet i en dårlig seneskede og er lige nu på smertestillende. Jeg forventer først at kunne begynde at se en forskel på ham i den kommende tid.
    Jeg har læst meget om det og syntes det lyder spændende, da produktet er det første af typen i Europa.


Kommentér på:
Erfaring med Flexadin UC-II ?

Annonce