{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Ridebukser og størrelser.. {{forumTopicSubject}}

Halløj med jer!

Jeg er efterhånden ved at være ret frustreret.. De der ridebukse størrelser er virkelig en by i Rusland - i hvertfald for mit vedkommende..

Er normalt en str. 36 - det er også hvad jeg passer når jeg prøver ridebukser i rideudstyrsforretninger.
Har dog efterhånden erfaret, at hvis jeg skal købe over nettet, skal det være en 38. Men alligevel - nu har jeg købt 4 par over nettet.. Den første gang kunne jeg lige klemme med ned i det ene par (som nu passer fordi jeg har smidt et par kg på maven) og det andet par (str. 38) var altså i hvertfald 2 str. For små til mig.. Selvom jeg bruger en str. Større end normalt smiley
Har så netop modtaget 2 par igen i dag - og her er det det samme.. Det ene par strammer lidt i livet, men så det kan gå når de udvider sig lidt. Og det andet par er i hvertfald 2 str. For små smiley

Denne gang sender jeg nok retur for at få et andet par - som som bliver en str. 42 smiley
Det synes jeg altså er ret vildt, når jeg normalt bruger str. 36..

Folk jeg kender har ikke oplevet noget lign.. Men der må vel være andre? smiley
Hvad gør i? Lever i bare med at må sende hver andet par retur?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridebukser og størrelser..
  • #1   6. jul 2016 Jeg synes også godt der kan være lidt forskel. Jeg køber så aldrig tøj på nettet, netop fordi jeg er bange for at blive skuffet, hvis ikke jeg har prøvet det først smiley

• #3   6. jul 2016 Vil også helst købe dem i butikker, så man kan prøve dem inden smiley
    Der er mit problem bare oftest, at de koster over det dobbelte af hvad jeg vil give.. smiley

• #4   6. jul 2016 Ja det er fristende at købe det billigt på nettet :\ men det nytter jo heller ikke noget hvis de nu ikke passer.. Måske skal du vente på der er noget udsalg i ride butikkerne smiley

• #5   6. jul 2016 Hvis du køber samme mærke/model, så bør der ikke være forskel - men der er naturligvis forskel på pasformen i de fordkellige mærker og modaller, akkurat som der er i fx cowboybukser smiley

• #6   6. jul 2016 Det ene par jeg har købt som passer og det ene par der ikke passer er samme mærke :3

• #7   6. jul 2016
    Samme model eller en forskellig model?

• #11   6. jul 2016 Hvis du køber Italienske mærker skal du op i str.
    Vores datter bruger str. 36 i almindelig bukser og str. 42 i de fleste ridebukser.
    Og hvis du er forsynet med rø. og hofter, og ønsker nogle af de meget lavtaljede modeller kan med fordel vælge den endnu en nr større, og så bruge bælte. da de er designet til kroppe uden kurver/form.

• #13   6. jul 2016 Krikken: dog kun samme mærke - ikke model smiley

de rideudstyrsforretninger jeg lige kommer forbi, der er priserne dyre selv på tilbud, hvis man altså vil have nogle der er bedre end de helt billige - som jeg oplever sidder af h til på mig smiley
    Derfor er jeg kommet til at købe på nettet.. Dog er det ikke noget jeg køber tit - skal sådan set bare op at have et enkelt par mere, så må det være nok smiley
    Tør generelt heller ikke købe ridetøj eller støvler over nettet:)

• #14   6. jul 2016 Du er ikke den eneste, som har det problem, jeg bruger normalt str. 34 i almindelige bukser og i ridebukser bruger jeg ca. str. 40. Jeg plejer at gå ind i en rideudstyrsbutik, så jeg kan prøve dem, så ved jeg, at jeg får nogen ridebukser jeg kan passe smiley

• #15   6. jul 2016 Altså jeg ligger mellem 40 og 42 i normale bukser, men forleden prøvede jeg en 46 i ridebukser som jeg ikke kunne passe!!

• #17   6. jul 2016 Dette var ikke italiensk smiley

• #18   6. jul 2016 4 horses er vidst heller ikke italiensk smiley har prøvet et par der passede perfekt, samt det par jeg skulle op i en 42 at passe.. Selvom det jo var 4horses begge to. smiley

• #19   6. jul 2016 Jeg er nu 38 i bukser, mine nye b2b er 38, Equiline og CT passer jeg i en 42 (dansk 38), montar passer jeg også i 38, men pikeur skal være en 40, dem kan jeg lige akkurat ikke lukke i en 38, ligemeget om det er stræk eller ej. Og animo skal være en 44 før jeg kan passe dem og KL skal også være en 40, fordi de allesammen er så uhyggeligt lavtaljede at man skal huske at barbere sig, ellers kigger busken op over bukserne.. Hvad skete der med de høje taljer? smiley

Anyway, Der er rigtig meget forskel på mærker og modeller, derfor prøver jeg dem ALTID i butikken, for man kan aldrig være sikker på at man kan passe lige de bukser man får hjem..

• #20   7. jul 2016 Hvilket mærke har du købt?

Kommentér på:
Ridebukser og størrelser..

Annonce