{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horse charms, kvalitet?
  • #1   16. jul 2016 Hej smiley

Jeg har en rebgrime, et par tøjler og en cordeo fra Horsecharms.eu. Rebgrimen synes jeg er det værd, men jeg er ikke til den helt stive rebgrime. Den er ikke helt vildt blød, men heller ikke stiv som nogle af dem fra Rebgrimer.dk er (som jo skal være det)...
    Kvaliteten synes jeg er ok. Jeg købte mit sæt for omkring halvandet år siden, og det holder endnu. Jeg bruger da det hele endnu, men synes ikke at tøjler og cordeo er noget værd, overhovedet. De er hule indeni, det vil sige at tøjlerne bliver helt flade. Ikke som reb, hvilket jeg havde forestillet mig. Det samme er cordeoen. Sådan er rebgrimen slet ikke! smiley
    Her er vist et billede af min rebgrime og mine tøjler. smiley

profilbillede
  • #2   16. jul 2016 ej okay... så fik jeg lige valgt et af de absolut dårligste billeder... Her er et andet! smiley

profilbillede
  • #3   17. jul 2016 (Finder et billede en anden dag haha)
    Jeg har både rebgrime og tøjler derfra og det har helt klart været en positiv oplevelse! Deres reb er yderst blødt og lækkert - så det er altså ikke en stiv rebgrime du skal lede efter her smiley
    Deres tøjler er hule, derfor lette og fordi de er flade syndes jeg de er meget nemmere at holde ved. Jeg har 5 meter lange liner derfra, som jeg har brugt næsten hver dag i snart 2 år, med kun få slidspor. De er stadig super fine i farven og blødheden. Jeg elsker virkeligt blødheden i deres produkter som bla. gør at jeg ikke har haft brug for handsker når jeg bruger tøjlerne - selvom det er reb smiley

• #4   17. jul 2016 Tusind tak for svar! Er så glad for en rebgrime jeg har nu, som er lidt stiv i det, men kunne godt være jeg skulle prøve dem. Min nuværende er nemlig lilla, hvilket er lidt kikset til min vallak, så synes det er på tide at få den udskiftet smiley

• #5   17. jul 2016 Både HorseCharms og HorseBeads har lækre ting! Det reb som bliver brugt til tøjler og cordeo ér et fladt reb og det er meningen smiley Sikkert for at det skal være bedre at holde på. Jeg har rebgrime+tov til min pony og en rebgrime til min hest. Synes klart de større størrelser er bedst. Det er lidt som om knuderne på de små grimer ikke er stramme nok (fordi det hele skal være så småt), og de giver sig lidt npr man bruger dem. Udover det er jeg meget tilfreds! Intet er gået i stykker og det er lækker kvalitet smiley Grimerne er bløde som der også er sagt, men så bløde synes jeg nu ikke de er. De former sig efter hestens hoved og så holder de den form, hvilket jeg personligt godt kan lide. Ikke stive, men stive nok til at holde formen når man tager dem af smiley
    HorseBeads er ikke lige så "berømt" som HorseCharms, men jeg vil anbefale dog at kigge begge steder (y) De har nemlig et lidt forskelligt sortiment smiley

• #6   18. jul 2016 Tak for svar! Vil helt klart lige tjekke horsebeads ud smiley

Kommentér på:
Horse charms, kvalitet?

Annonce