{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  10 ting kæresten siger ved første stævne
  • #1   28. jul 2016 Ha ha smiley

• #2   28. jul 2016 jeg har ikke selv haft en kæresten med.. men har prøvet min veninde skulle hjælpe mig til stævne, hvor hun så havde slæbt kæresten med. de havde så mere travlt med at spise fritter end at hjælpe mig det nervevrag jeg var.. kunne næsten forstille mig at han måske haft tænkte noget af det her ridehesten har skrevet ned

• #4   28. jul 2016 havde for et par uger siden min veninde med.. hun har arbejdet en lille smule med travheste men ikke rideheste.. vi står så og kigger på en pony ved en stort c stævne. pludselig spørg hun "hvorfor gør hesten sådan, er det fordi den er hjernedød?" JEG SER HELT FORKERT UD I HOVEDET OG SKYNDER MIG OG SIGE SHHH EJEREN STÅR LIGE DER. vi stod lige ved siden af ejerne af ponyen.
    og hvordan ved hesten den skal gøre sådan? hvordan lære man den det?

vidste til sidste slet ikke hvad jeg skulle sige til hende for jo mere jeg forsøgte og forklare jo flere spørgsmål og mærkelige bemærkninger kom hun med

• #5   28. jul 2016 langt fra...

• #6   28. jul 2016 Jeg har én gang haft kæresten med. Lad os bare sige at han ikke var til megen hjælp - og han kunne heller ikke helt kunne se sammenhængen med tiden og forberedelserne - og hvorfor det lige skulle være så sjovt (var ret nervøs, så var ikke lige det gladeste væsen før ridtet) smiley
    Og han smed sig også på en havestol i hjørnet på opvarmningen og så rystede han sin vandflaske lige ved siden af min hest, som så blev sygt bange.. Det kunne han ikke forstå smiley Det er ikke nemt at være ikke-hestemenneske på en stævneplads smiley

• #7   29. jul 2016 Min var ret stille. Sad pænt og drak en cola i 5 graders frost, sagde at det så flot ud, og at han håbede jeg havde hygget mig. Tog en masse billeder. Men han var også advaret på forhånd om hvordan det foregår, og hvor lang tid det tager. Han er så utryg ved heste, så han holdte en fin afstand til os det meste af dagen smiley Men det var dejligt han var med smiley

• #9   29. jul 2016 Jeg grinede ret så meget af det opslag. Det er bare konge!

Jeg er nok en af de heldige, manden og jeg rider begge jagtridning, så vi ved, hvad der kræves når der håndteres heste og det at være "i felten".

Vi er også fælles i hverdagen med hestene og alt vedr. dette.

profilbillede
Kommentér på:
10 ting kæresten siger ved første stævne

Annonce