{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest har fået sæbeøje?
  • #1   6. aug 2016 Det kan være et insektstik eller en allergisk reaktion.. Jeg ville se det an til mandag morgen, og er det ikke blevet bedre så ville jeg ringe til dyrlægen..

• #2   6. aug 2016 Tak.. Han har haft det siden tirsdag. Det er ikke blevet værre, men heller ikke meget bedre.. Øjnene løber ikke så meget i vand som de har gjort

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   6. aug 2016 jeg ville få en dyrlæge ud senest i morgen..

at den har gået med det siden tirsdag, er meget længe, især hvis bedring er minimal.

jeg har ingen ide om hvad det kan være, men syntes man bør være mere "sart" når det er omkring øjnene.

• #4   6. aug 2016 Hvis den har haft det siden tirsdag, så ville jeg også sige dyrlæge i morgen

• #5   7. aug 2016 jeg har en hoppe som får det engang imellem. hun har hængt fast i en boks hvor nabohesten tog ved hende.
    hun får det vasket med kammille the, for at køle det lidt ned. bruger ogs alov vera gele - kun på oversiden af øjet

og det plejer at tage det i løbet af et par dage

jeg ville nok vente til mandag med dyrlæge. det er ikke akut nok til at skulle have en dyrlæge ud en søndag.
    køl det lidt ned sådan at det ikke hæver så meget

• #6   7. aug 2016 Jeg synes ikke det lyder godt at begge øjne er hævet, for mig lyder det som en allergisk reaktion fremfor insektbid, og når bedring over 5 dage ikke er bedre, så ville jeg få en dyrlæge ud hurtigst muligt. Har du tjekket om hesten har feber? Spiser og drikker den normalt?

• #8   7. aug 2016 Hvis du ender med at skylle øjnene, så brug endelig ikke kamillete. Der er små bitte korn i teen, som filtreret ikke kan holde inde, og det kan lave ridser i hornhinden, hvis du skyller øjnene i det. smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #9   7. aug 2016 Tror lige du skal snakke med doktor dyr i morgen, det er jo ikke til at sige hvad det er men hvis tiden skulle løse problemet så er den tid gået nu må der nogen profesionelle øjne på smiley

God bedring med hesten

• #10   15. aug 2016 Dyrlægen har været ude og 3 stk kur er nu afsluttet uden at det er blevet spor bedre! Dyrlægen er på bar bund!

• #11   15. aug 2016 Uha da. Ikke så godt smiley
    Meld endelig ved ændring.

Kommentér på:
Hest har fået sæbeøje?

Annonce