{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Tørv og hør blanding? {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Jeg ville bare høre om jeres erfaringer med at blande tørv og hør strøelse sammen?
Altså hvordan gør i? - blander I det bare sammen til en stor mix, eller ligger i først tørv og så smider noget hør strøelse på toppen? og hvis I ligger tørv først og så hør, lader I så tørvbunden ligge noget tid, så den har sat sig inden I kommer hør på?, eller vander i den bare og smider hør på med det samme? og med hensyns til at der skal mere tørv til bunden, fjerner I så hør strøelsen i toppen og så ligger noget mere tørv på, eller smider I bare tørven oven på hør strøelsen?
Hvis det er mixed er det jo ikke så svært at tænke sig til hvad man gør med det når der skal mere på, men får den mixede version den lyse farve så man let kan se lort fra strøelse ?
Og hvordan fungere det for jer? Hvor meget koster det?
Det er fordi jeg har læst lidt om strøelse, og jeg har læst meget godt og dårligt omkring begge strøelser, men har sådan lidt tænkt at med de ulemper og fordele de begge har, kunne de gøre det godt sammen smiley
Ville også gerne høre om tørv og hamp sammen smiley
Har allerede lidt erfaring med rent tørv i boks, og syntes klart at det er lækkert, men vil gerne høre mere og bruger allerede hamp til mine kaniner, men det er jo ikke det samme som det ville være i en boks smiley

Del rigtig gerne ud af erfaring! smiley
Mvh Emma

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tørv og hør blanding?

Annonce