{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

BOT, keramisk staldgamacher og tilskud {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Har pt en hest som knækker i koderne om vinteren, hun er en lille dv hoppe på 13år som bruges til dressur på omkring LA/M plan. Hun er sent tilredet og derfor ikke toppet endnu.

Tidligere gik hun med bot staldgamacher om vinteren, men før hun blev flyttet til nyt opstaldningssted blev gamacherne stjålet.
Super øv!

Mit spørgsmål er egentlig om du vil anbefale bot staldgamacher eller evt andre staldgamacher med samme effekt?

Der overvejes om hun skal have et tilskud i form af pulver i sin kost - kan du anbefale et tilskud?

Jeg leder derudover også efter foldgamacher, men ved ikke om pc gamacher er bedre eller hvad synes du?

Håber på at få en masse gode inputs smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BOT, keramisk staldgamacher og tilskud
  • #2   16. aug 2016 Hun får pt en del skader, vi har prøvet at skifte fold et par gange og det bliver bare ved.. Derfor vil vi gerne at hun går med gamacher udenfor også smiley
    Staldgamacher er kun til vintertiden, da hun bruger mere tid indendørs der grundet vejret.
    Hun går på døgnfold stadigvæk, for at hun har en masse foldtid - hun skal have lov at være hest, så længe hun ikke får en masse skader på benene (gælder dog kun bagben).

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #3   16. aug 2016 Ville helt klat vælge Back on Track det er dem der går bedst ned om koden som så vidt jeg ved

• #5   16. aug 2016 Hvorfor undgå staldgamacher?
    Så du vil hellere råde os til at undlade at give hende noget på eller hvad det helt præcist du skriver? smiley

• #7   16. aug 2016 Hun skal have foldgamacher på, da hun pt får en del skader og vi kan ikke ændre mere på foldopdelingen (tillader opstaldningsstedet ikke).
    Desuden så bliver vi nødt til at give hende staldgamacher på når det bliver koldt, da det er der hun knækker i koderne desværre.
    Vi har prøvet uden staldgamacher, men det havde altså ikke samme effekt som med. smiley

• #9   16. aug 2016 Lader til at BOT er vejen frem! De er så dyre, men hesten skal ikke lide smiley så hellere spise havregryn i en måned smiley

Må lige få kigget på den kur fra st hippolyt smiley

• #11   16. aug 2016 Jeg kan også anbefale BOT.
    Men tænker om den knækker, fordi den rører sig mindre om vinteren, kan løsdrift måske være sundere for dens koder?
    Kender flere heste som får den ene eller den anden lidelse om vinteren pga for lidt bevægelse, men der er intet om sommeren på døgndold. Den ene står nu i løsdrift og har ingen problemer hverken sommer eller vinter. smiley

• #12   16. aug 2016 Løsdrift er desværre ikke en mulighed, da hun er en dominerende hoppe, så fri adgang til hø eller foder går ikke med hende her.
    Desuden har ingen opstaldningssteder med løsdrift gode nok udendørs og indendørs baner/ hal smiley i hvertfald ikke i nærheden af os.. Måske vi er uheldig placeret?

Jeg vil få fat i nogle bot, lader til at folk synes de er bedst smiley

• #13   16. aug 2016
    Horseguard har staldgamacher, der er lige så fine som BOT - bare billigere :o)

Kommentér på:
BOT, keramisk staldgamacher og tilskud

Annonce