{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Fars fingre muligvis ødelagte - Amigo {{forumTopicSubject}}

for snart 14 dage siden, skulle vi ha været til stævne. Men kom ikke afsted, da vi ikke kunne få læsset Amigo. Min far holder meget af Amigo, og var mindst lige så vild med ham som jeg var da vi var ude og se ham første gang. Så derfor er han altid hjælpsom til stævnerne, og vil hellere end gerne læsse Amigo, trække rundt med ham på stævnepladsen, stå og nusse med ham - ja, når far er i stalden og til stævner, er Amigo fars dreng.

Men Amigo ville jo desværre ikke læsses. Og da vi kommer hjem den søndag, begynder min fars fingre at blive følelsesløse og hæve op. Langeman og ringefinger på venstre hånd. Amigo er stærk, og kan finde på at lave nogle pludselige og voldsomme/stærke træk. Min far har ikke haft træktovet viklet om hånd eller fingre. Men på en eller anden måde, har han holdt rebet i hånden, så det bare er gået galt.

Han har stådig ondt i dem, og de er ikke helt følsomme. De kan heller ikke bøjes helt. De sidder også en smule skævt, og er en smule hævet.
På mandag tager han til lægen...

Han tror at Amigo simpelthend har fået trukket ledene i stykker, og er bange for at der skal en operation til at få fingrene i orden igen.

For guds skyld, tænk over hvordan i holder et træktov, og pas på - det er et voldsomt stærkt dyr..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fars fingre muligvis ødelagte - Amigo
Kommentér på:
Fars fingre muligvis ødelagte - Amigo

Annonce