{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sadel knirker!!!!
  • #1   15. sep 2016 Puder (talcum), almindeligt børnepuder.
    Kom det ind i det område der knirker, det plejer at hjælpe smiley

• #3   15. sep 2016 Er du sikker på at bommen ikke er knækket? Den kan knirke noget så forfærdeligt hvis det er tilfældet :s!
    Hvis det er læder "knirken" kan et tykt lad sadelfedt hjælpe i det område. Havde samme problem med min springsadel, og efter en masse fedt i problem områderne, er den blevet "lydløs" smiley

• #4   15. sep 2016 synes problemet er blevet værre efter fedt....talkum er prøvet.

hvordan kan jeg få en ide om bommen er knækket? ( udover sadelmager)

• #5   15. sep 2016 Pas på, bommen kan være knækket. Få den tjekket.

• #7   15. sep 2016 har også vasket i sadelsæbe af flere omgange for at fjerne fedtet. Men den er så udpint at den skal have et eller andet så nu får den olie. Men jeg kan ikke give olie ved kopjernet. Får bommen tjekket ved sadelmager

• #9   16. sep 2016 dit læder er udtørret. Derfor det knirker... jeg har en hobby forretning hvor jeg plejer og renovere sadler og din sadel trænger til kærlig omsorg naturligvis forudsat at bommen er intakt.

• #10   16. sep 2016 var forbi en sadelmager som mente bommen enten var knækket eller ved det. Det er en meget gammel sadel, som det ikke kan betale sig at reparere:-/ Heldigvis er der en anden jeg kan låne

Kommentér på:
sadel knirker!!!!

Annonce