{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Halvpart- dressur {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med at have halvpart på jeres hest?

Jeg overvejer om jeg skal få en part til min hest 1-2 gange om ugen.

HVIS jeg vælger at få en part ville det kun være til dressur- ingen tur eller springning, da han er meget frisk, måske lidt vild i spring og på tur.
Jeg spreinger ham selv og vil derfor ikke have at der andre som gør det....

Tror i man kan finde nogen som kun vil ride dressur?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halvpart- dressur
  • #1   1. apr 2007 Nej, jeg tror du får svært ved at finde en part, som ikke må ride en tur eller noget.
    hvis det er fordi den er frisk på tur, så kan det jo løses ved bare at finde en mere rutineret part?

• #2   1. apr 2007 Ja, men jeg ville helst finde en som kun red dressur.
    Men du har nok ret i at det bliver for svært at finde....

• #3   1. apr 2007 Tjaeh, så tror jeg bare den skal være rimelig stærk i dressuren, for at nogen vil finde det interessant ^^ men det ved jeg jo så heller ikke om den er smiley

• #4   1. apr 2007 så skal det jo være vildt overdrevet billigt, det med spirng er ikke en ulempe, men det med skoven er

find dog en dressurytter som også gerne vil i skoven

• #5   1. apr 2007 jah er enig med ovenstående; man gider ikke rigtig have en part hvor der er sat så mange grænser at det eneste man må er at være på dressurbanen.

• #6   1. apr 2007 Altså hvis du boede her omkring mig kunne jeg godt været intresseret da jeg ikke rigtig tør springe, og det med at ride tur siger mig ikke så meget en lille skridt tur er alt hvad jeg kan finde på at gøre.

så jo vi findes os overdrevet sandkasse rytter.

• #7   1. apr 2007 Jeg gad ikke hvis det var mig... At sætte grænser for hvad en part må.. er ikke særlig sjovt... det bliver i længden kedeligt hvis man kun må være på sandbanen eller ridehallen også kun ride dressur.. Jeg tror du får meget svært ved at finde en der vil accepetere det..

• #8   1. apr 2007 Ja.. Altså jeg har jo redet Frits og det var dressur og i skoven. Frits er frisk og meget varm i hovedet. Men det har ikke været noget problem for mig overhovedet (hun havde så sagt nej til et par andre der var yngre af den grund). Vi tog det bare stille og roligt til jeg kendte ham før vi begyndte med ting som fx galop i skoven og lign.
    Men det med springning tror jeg godt du kunne finde ud af. Loni havde fx også bedt mig om kun at springe på ham når hun var med, og det accepterede jeg fint. Jeg har sprunget på ham nogle gange (uden problemer overhovedet), men det var aldrig vigtigt for mig, kun fordi det var sjovt at prøve på en hest der var så glad for at springe. Men det med at det kun må være i ridehus/bane nej den tror jeg ikke du får nogen til :o) Men det er jo muligt kun at finde en til dressur.

Vil dog lige spørge dig om du er sikker på det er noget du vil? Du lyder meget pylret over din hest? Hvilket er fair nok, men så skulle du nok ikke finde dig en part, hvis du vil sætte så mange restriktioner på, og måske også have meget svært ved at blande dig uden om partens ridning? (Ikke sikkert, men for mig lyder det måske til at du kunne have svært ved det :o)

• #9   1. apr 2007 Frits er så ikke min første part. Har haft fuld adgang til min kusines haflinger (hun havde tildels mistet interessen for ham på det tidspunkt) og også haft ham med på efterskole, samt haft part på en 2'er pony, en DV'er og så Frits :o) Så jeg var rimeligt erfaren inden jeg begyndte på Frits.
    Jeg er nemlig en af dem der aldrig har følt a tjeg havde råd eller tid til at eje en hest, ej heller lysten til det. Og sådan nogen findes der også, så du kan jo nemt få en part med stor erfaring, selvom vedkommende ikke har haft hest selv :o)

Kommentér på:
Halvpart- dressur

Annonce