{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste job?!
  • #1   4. okt 2016 Berider? smiley

• #2   4. okt 2016 vil anbefale at du i et eventuelt også lige tog et brobygningsforløb i fremtiden med et eller andet "kedeligt" og almindeligt som "alle" kan blive

fx HG eller en tur på sosu eller andet i den stil

• #3   4. okt 2016 Vil faktisk anbefalede dig at tage fx. Hf, også altid have noget at falde tilbage på - For det er ikke mange der blive gamle inden for arbejde med heste da det er fysisk hårdt. smiley

-Også fokusere på ridning, evt. Finde arbejde som rytter om eftermiddag/aften for ligesom at se om det er dig. smiley

• #4   4. okt 2016 Jeg vil mene at det er den her uddannelse:
    http://www.dyreuddannelser.dk/hestevelfaerdsraadgiver

Om man kan leve af det, afhænger af hvor dygtig man er til både at skabe sit navn og til sit job smiley

• #6   4. okt 2016 Jeg er igang med uddannelsen som Baysen linker til, og skal også have overbygningen når jeg er færdig! Men som Baysen også skriver kommer det jo helt an på hvor dygtig og professionel man er!!
    - Du skal dog ikke regne med at kunne komme i nærheden af at leve af det før du er færdig med uddannelsen smiley men ellers vil jeg helt sikkert anbefale den!

• #7   5. okt 2016 Hvis du vil arbejde med adfærd og problemheste er det næppe berider du skal kigge på smiley
    Hvad med hesteadfærdsterapeut? smiley

• #9   5. okt 2016 Den første uddannelse koster 36.000,- vidst og hvis man har denne kan man tage overbygningen (som Linette også er igang med) som så også lige koster en slat :b hvis jeg ikke husker helt forkert ender man vidst på 72.000,- hvis man også skal have overbygningen smiley

• #10   5. okt 2016 Hvis man vil leve af at arbejde med heste skal man endten ansættes på rideskole eller salgsstald (hvilket man IKKE tjener ret meget på.)
    Eller man kan starte egen virksomhed og blive selvstændig.

Du bør starte med at uddanne dig, og der er en del forskellige kurser du kan vælge imellem. Men de er selvbetalte og ikke SU berettigede.
    Hestevelfærdsrådgiver er den mest oplagte for det du gerne vil. men du kan også overveje BBH's træner uddannelse eller Horse in Harmony trainer hos Ute Lehmann. I gamle dage var der også hesteadfærdsterapeut men den kan man ikke tage i DK længere, der skal du vidst til tyskland eller england.
    Berider uddannelsen er i min optik noget bras. Den er kun noget værd hvis du vil arbejde på rideskole og de fleste beridere jeg har mødt, ved ikke en dyt om hesteadfærd.
    Og så lige et lille tip, hvis du virkelig er seriøs omkring det, så se om du kan blive working student hos Andrew McLean, han bor i Australien. Han er virkelig en ekspert i læringsteori og alle der har været elever hos ham bliver vildt dygtige i løbet af den korte tid de er der.

• #11   5. okt 2016 Lene Olesen: Berider er ikke lige det jeg leder efter smiley
    Baysen: Lige det jeg leddede efter smiley Har været der inde før, men kunne ikke lige huske navnet på uddannelsen smiley Tusind tak for hjælpen smiley
    Tusind tak til alle jer andre der har svaret smiley

Kommentér på:
Heste job?!

Annonce