{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Min hest har snakket idag. {{forumTopicSubject}}

Hehe jep leda fik masør idag hun kan også et eller andet tele et eller andet altså at "snakke" med hesten og det kunne jo være sjovt at prøve mens hun alligevel var her og massere leda (og hun fik også nåle i numsen den lille stakkel xD) ..
Når men her Kommer så nogle ting leda "sagde" ..

Altså leda var en virkelig glad og meget lykkelig hest i følge hende selv. Hun elskede sin boks den var virkelig virkelig hyggeligt (og så sendte leda nogle billeder af noget hø?) , Hun syntes selv hun var blevet enormt dygtig og var ret stolt over sig selv hun ville ud og vise hvad hun kunne og hvad hun havde lært. Hun syntes egentligt hun gjordere hvad hun kunne og gjordere alt for at tilfredsstille mig (sødt) og hun syntes selv hun gjordere det ret godt (: . hun ville ud og starte dressur stæver Ö og hun syntes det var sjovt at ride dressur men hun kunne godt det hele også springe. Hun kunne godt lide at springe men gjordere det mest for min skyld(sødt igen).. Egentligt var hun lidt øm nogle steder men det var træninges skyld og det gjordere ikke noget i følge hende. Hun var utrolig åben og hvis der kom en ny rytter og skulle ride hende vil hun bare tage imod dem og prøve at tilfreds stille dem, men hvis personen der red hende havde humørfortyrelser ville det påvirke hende meget efterfølgene (hvilket også er sket før). Hun syntes hendes nabo var underlig og hun mente den havde det dårligt, og hun passede godt på de andre heste holdte meget øje med hvordan de havde det.

Hmm og det var vist det jeg lige huskede (; . heh ved ikke om jeg tror på det kan lade sig gøre, men det skulle være nogle billeder hesten sender hende. På en måde tror jeg det for mange af tingene passede uden vi havde sagt noget om leda, nogle af tingede passede så heller ikke helt tror jeg (; hehe .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hest har snakket idag.
Kommentér på:
Min hest har snakket idag.

Annonce