{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

Hyggelig dag med ponyen <3 {{forumTopicSubject}}

Ja, for at gøre en lang historie kort.
Da naboens heste har kværke, er jeg meget bange for at mine skal blive smittet og har derfor heller ikke lyst til at ride Ølle for hårdt i tilfælde af at hun skulle være smittet.
Men så vil jeg ud og ride en tur i dag, og så vælger jeg selvfølgelig den dag hvor det blæser mest xD Og det skal lige siges at det ikke er Ølles kop te at komme alene på tur. Men afsted kom vi - med det nye leopard "farvet" tæppe smiley ..
Det started veldig godt med at komme afsted, men da vi kommer op forbi mekanikerens flagrende plader bliver Ølle hel vild bange xD Sådan kører det gennem hele byen, nogle gange blev jeg nød til at bakke hende forbi ting xD hehe.
Endelig kom vi så om på en "landevej", hvor der kommer knap så meget trafik og farlige postkasser d; Her tager vi også en frisk trav, men pludselig kommer der et ældre par og Ølle er ved at gå i panik smiley HJÆÆÆÆLP xD Men vi kommer forbi efter ca. 5 min xD haha .. Så kommer vi ned af en grusvej, og så slapper Ølle helt af igen smiley Og så skulle vi jo også have en frisk galop smiley hehe .. Det har bare været en rigtig skøn tur, dem skal vi have en del flere af smiley smiley
Hvad har i lavet med hestene i dag ?

* Undskyld hvis der er stavefejl, håber i forstår *

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyggelig dag med ponyen <3
Kommentér på:
Hyggelig dag med ponyen <3

Annonce