{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegn på smegmasten
  • #1   5. nov 2016 " Stiv" bagpart/ manglende aktivitet bagtil. Ligeledes gad/ kunne han ikke skafte ud, da den simpelthen var så stor. smiley

• #2   6. nov 2016 Jeg oplevede med min for lidt tid siden et par dage i træk at når jeg satte ham i trav så var det som om han blev forskrækket og det blev en blanding af griseløb og galop. Fik hjælp af en veninde som så trak mig (da jeg er ved at finde tillid til ham efter jeg brækkede ryggen) men kunne simpelthen ikke holde ham igang på trods af at hun løb ved siden af men så trediedag ville jeg longere og da jeg bevæger mig væk fra ham så hænger der en kæmpe sten halvvejs ude som jeg fjerner og da jeg hopper op den dag er han så sød i traven og har været det siden. Så forleden dag så jeg ham tisse hvor den kun var nærmest halvvejs ude og igår aftes var han vildt underlig at ride - som om han går grisegang med bagparten. Så går han lige nogle fine skridt og så slår han fra foran og bagi. Og jeg kunne ikke holde ham igang heller - ligeså snart jeg forsøgte at styre retningen med tøjlen faldt han i skridt. Under en igangsætning flyver han sådan afsted at jeg taber bøjlen og lander næsten udenfor sadlen. Som om der var noget det nev ham for normalt bliver han ikke bange på den måde og med sådan en reaktion. Skal have købt nogle vaskeklude til babyer idag og have ham vasket for har ikke kunnet få ham til at skafte ud så har kun kunne komme til udefra men den uderste lomme er helt fedtet og snasket af sådan noget sort noget så det skal rengøres

• #3   6. nov 2016 Smegmasten kan godt gøre ondt på hesten, og de andre tegn som Cecilie nævner smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #4   6. nov 2016 Det lyder somom det er noget dyrlægen skal ud og kigge på smiley

• #5   6. nov 2016 Hvad tænker du ift ? Rengøring af penis eller? For han er både kigget på af dyrlæge, kiropraktor og massør. Og skræmmende nok fik han ordnet tænder for ikke længe siden hvor jeg spurgte om vi kunne kigge hans penis efter og der var ingenting smiley så enten er det ikke kigget godt nok efter eller også opstår det enormt hurtigt for det var så tydeligt at hans opførsel blev bedre efter den javert hang ud

• JM
    JM Hjælpe-administrator

#6   6. nov 2016 Ja smiley

Punkt 1 det er et rigtig følsomt område og uden kyndig vejledning er der måske chance for at du kan føre det værre

Punkt 2 så tror jeg den skal have lidt at sove på så den kan blive ordentlig undersøgt, som jeg læser det virker det ikke somom der er lavet en grundig undersøgelse af netop dette problem, men det er måske mig der læser forkert smiley smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

#7   6. nov 2016 Du har sikkert selv læst om hvorfor de kommer men du får lige et link alligevel smiley

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=753/sprog=1/grp=7/menu=12/

• JM
    JM Hjælpe-administrator

#8   6. nov 2016 Fandt dette link, det beskriver hvordan du som ejer skal holde orden i butikken om man så må sige smiley

Det er ikke et ukendt fænomen for drengeheste

http://www.equinetouch.dk/wp-content/uploads/2015/05/Smegmasten-end.pdf

• #9   6. nov 2016 Tak for det smiley jeg har også overvejet at få hende ud og bedøve så han ligesom dropper det hele ud om man så må sige smiley for han er nemlig tjekket for alt mulig andet og det har ikke været mistanker andre skavanker så ville bare høre hvad forslaget om dyrlæge specifikt gik på smiley

Kommentér på:
Tegn på smegmasten

Annonce