{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Opstart efter kværke .. {{forumTopicSubject}}

Der har lige været - og ved visse heste er der stadig - kværke på rideskolen. (hvor Madison er opstaldet)

Madi fik det mens jeg var i Frankrig med skolen, så jeg fandt først ud af at hun var syg da jeg kom hjem. Symtomerne på kværke havde allerede været der før jeg tog afsted, så jeg fik min mor til at love, at skrive til mig hvis dyrlægen konstaterede det endeligt efter en blodprøve. Hun ville selvfølgelig ikke ødelægge min tur, og jeg kunne jo alligevel ikke gøre noget, så hun sprang let og elegant henover spørgsmålet.
Da jeg så kom hjem, var første stop rideskolen. Jeg blev ikke så overrasket over at se, at Madi var smittet, da min mor var meget unvigende også der.
Madi spiste sin havre som sædvanligt, men hun ville ikke så meget som røre ved græsset, da jeg prøvede at stå ude med hende lidt. Det gik dog over efter ét par dage.
Hendes feber dalede også, og i slutningen af ugen var hun sit gamle jeg igen (eller i hvert fald næsten, da hun stadigvæk var noget sløv).

Vi er nu i gang med at ride igen. Men man kan godt nok godt mærke at hun ikke er blevet redet i halvanden uges tid. Hun kunne slet ikke holde til så meget som hun plejer.
Men som sagt har hun det helt fint igen. På min profil er der et galopbillede af hende, det blev taget i går. smiley .. så med tiden skal hun nok blive helt "frisk" igen ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart efter kværke ..
Kommentér på:
Opstart efter kværke ..

Annonce