{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Jeres hest ? :-) {{forumTopicSubject}}

Hvordan er jeres hest? smiley
- Fortæl.

Pippi:

Hun er lidt småsur i boksen, men når man først er inde ved hende er hun sød. Hun er ikke så god til at stå stille når man skal op vs. stoppe hende! - Men det skal jo bare trænes. Hun bukker aldrig, stejler aldrig osv. Og har aldrig gjort det.
- Hun er flink når man rider, mindre flink i boksen + folden.
Hun er rigtig dejlig i trafikken og skide sej i tærrenet og det har hun kun prøvet 1 gang og det tog hun med koldt hoved.

Derudover kan hun stå alene på stald / fold ( Pga forfanghed fandt vi ud a det, da det også ville være synd hvis de andre heste skulle ind på skift til hende, men hun var ligeglad ). Og alle kan ride hende. Min veninde har redet hende 2 gange og min søsters ven har også fået en lille tur, og det er mange år siden hun sidst havde redet, hun turde trave på hende.

Så Pippi er jo en skønherlig pony smiley
Hun bliver ikke bange for noget som helst smiley
Og er ENORMT madglad.

Hvordan er jeres ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hest ? :-)
  • #1   6. apr 2007 Nu kender jeg hende ikk særlig godt , men kan prøve

    - Hun har et stort problem og det er at hun ikk kan være alene nogen steder . Hun er meget sød og nysgerrig på stalden og elsker at blive kysset på mulen . Hun er ikke en hest som vil bestemme over andre heste , men hun er en strid dame over for mennesker , så hun skal sættes på plads


  • #2   6. apr 2007 Bandit: Er et lille hinsteføl, men ved dog heldigvis ikke endnu hvad det vil sige at være hingst, han er altid glad men klar til unoder når han ser sit snit til det, (man er vel baby)

  • #3   6. apr 2007 Grandesse:
    En flink hest på fold & stald.
    Lidt bange/panisk for at blive sadlet op alene.
    rigtig let at ride alene, både i ridehus og på tur. ikke nogen kyllig. Kan let blive hidsig men bukker og stejler / løber ikke løbsk. skøn hest, ikke specielt kælen men knytter sig meget til ejeren. vrinsker når du kommer


  • #4   6. apr 2007 Le-cis : Den evig glad pøls som kan rides af alle smiley
    Han ved hvornår han skal opføre sig ordentlig altså når der er små børn på ryggen af ham , og hvornår han kan tillade sig at være frøk, (når jeg er på ryggen af ham xD)
    Ellers er er han også super nem at have med at gøre ! Går selv op fra mark og står uden at være bundet på staldgangen.
    UTROLIG lære nem smiley


  • #5   6. apr 2007 Hvordan min hest er smiley ?

    Over total vidunderlig - efter min egen mening :o)
    Hun er rolig og tillidsfuld (Det er kommet af, at vi har skiftet træningsmetoder), især fra jorden - fra ryggen af, er hun stadig meget usikker på mig. Hun lytter meget til ens kropsprog. Hun er nem at arbejde med fra jorden af, og man kan næsten gå med hende overalt.
    Hun har meget temperament overfor andre heste - men det er blevet meget bedre med tiden. Før i tiden sparkede hun meget, hvis en hest gik forbi - det gør hun yderst sjældent mere - hvis hun da overhovedet gør det.
    Hun er sød på folden, og vil gerne træne der også smiley


  • #6   6. apr 2007 Hihi smiley
    Min hest er forresten også helt vildt renlig i boksen, klatter i siderne så der er helt frit midt på smiley Og vander ikke særlig meget smiley
    - Og hun klistre sig som en hundehvalp til en smiley Tihi.

    Min mor som BESTEMT ikke er til heste, kan nu røre hende i hoved, holde hende, spænde gjord og alt muligt nu smiley Hi hi


  • #8   6. apr 2007 Trygheds narkoman, legebarn, tillidsfuld, lærenem og den bedste ven man kan ønske sig!

    Jaike er langt mere end bare en hest, og et ridedyr for mig, hun er også min bedste ven.
    Hun er et rigtig stort nussehoved, og så kan hun slet ikke finde ud af at være alene, og hun bliver tit bange for at alle vil forlade hende og hun bliver alene i verden.
    Hun er meget nysgerrig, og hun vil gøre alt for hendes rytter..
    Hun er stille og rolig i stalden, og man kan kravle rundt over alt på og under hende.
    Jeg kan ikke beskrive den hest smiley


  • #9   6. apr 2007 Mikkel :
    Han elsker at blive hygget og nusset om. Og han vil også gerne strigles i meget lang tid. Han kan stort set lide alle heste, der er dog 2 hest på min rideskole, som han ikke kan fordrage! Han kan ikke klare at blive redet af mange forskellige ryttere, da han let bliver stresset.


  • #10   6. apr 2007 Fusentast : Uden tvivl min bedste ven . En hidsig fyr, der ikke kan rides af alle og enhver . Super springpony med genial teknik og lyst til at springe! Går også fin dressur, efterhånden meget stabilt i skridt og trav, hvor galoppen stadig mangler en smule, bl.a. balance og at han kan gå til biddet + hans stadig løber lidt . Egentlig en lærenem pony, som er rimelig opmærksomhedskrævende . Chametrold i særklasse! Og jeg elsker ham smiley

  • #11   6. apr 2007 Santos:
    En glad pony der elsker at blive nusset og kælet med. Hvis man tager sig tid til ham bliver han din bedste ven og vil gøre alt for dig! Han elsker at springe og er dygtig til dressur.
    Simpelthen MEGET mere end bare en hest!!

    Pablo:
    En skøn lille madglad pony. Elsker at få opmærksomhed og at få godbidder. Kan se lidt sur ud i boksen men gør intet smiley Er en lille skøn frækkert at ride på, men springer til gengæld godt i forhold til hans str..

    Pippi:
    Sur i boksen og har virkelig svært ved at kunne stole på nogen. Kommer man først igennem til hende kan man godt kunne stole på hende og har dejligt med hende smiley Hun hader at blive passet af mange forskellige og små børn xD Er ikk så glad for hæle eller at få renset baghove..
    Men dejlig!!


Kommentér på:
Jeres hest ? :-)

Annonce