{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Efterlysning! {{forumTopicSubject}}

Min varmblods hoppe Isabella har fået 3føl før vi købte hende, så nu syntes jeg det kunne være sjovt at finde ud af om der var nogen der kendte til dem??

Mehmet (Hingst) -efter Øxenholm Pioneer

Mirabella (Hoppe) -efter Øxenholm Pioneer

Gabrilla Narciss (Hoppe) -efter Mackay

Desuden efterlyser jeg:

Abelone. -En haflinger hoppe jeg engang red på... Det eneste jeg ved er at hun blev solgt til en dame, hvor hun senere kom i fol og fik et føl... Siden har jeg ikke hørt noget smiley

Hendes far var vidst AROS og Mor ADA

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning!
  • #1   10. okt 2004 Øv...
    Men hvis du hører om nogen af dem, skriver du så ikk li?

Tak for 7tallet...

• #2   10. okt 2004 Ågerupgård ved Holbæk... Dig?

• #3   10. okt 2004 det er nogle smukke heste du har dig...

Hvis du har en udfordring ledig kunne det vær sjov, med en af mine hvis du har lyst?

• #4   10. okt 2004 Øhh.. 2 af mine heste er ikke ordentlig tilredet endnu, da de kun er 3..
    På Isabella (Varmblods hoppen) Springer jeg kun en smule på, da det mest er min mors.. Og så er hun lidt gammel, så ind til vidre er det kun Minispring-LC.

Utopia (Oldenborg-hoppen) Tilred jeg i vinters og vi har haft en del problemer (hesten har været i fol og er i fol igen nu her) Så her er det kun blevet til LC3...

Har redet hele mit liv, så jeg håver på snart at komme vidre.. Har en 1års hoppe med suveren gang, vi regner md der bliver grand-prix hest (store forventninger ;o) ) -Så jeg har nok at se til...

• #5   10. okt 2004 Tak for udfordringen... Accepterer den lige, mens du læser min roman... Hehe...

• #6   10. okt 2004 det er bar så surt når hestene bliver syge...

Vi havde også¨store forventninger til Min oldenborg vallak Sigurd, men nu er han blevet skæv i krydset pga et styrt... Bar SÅ Nederen!

• #7   10. okt 2004 Hvilken race er det du skal have bedækket??

• #8   10. okt 2004 Øhhm... Du kan jo prøv at kigge på Horsedk... der burde være nogen... Eller mpå en af de andre sider hvor der bliver solgt, byttet og købt heste... Der er næsten altid nogen...
    Hvorn ser den ud så?

• #9   10. okt 2004 Nå okey... Men held & lykke med at få fundet en hingst ,o)

Vil Smutte igen...

Prøver at sætte efterlysningen op en anden dag igen, eller på et senere tidspunkt...

Ska forresten også have efterlyst min gamle pony...

Hun hed Suzzie da jeg red hende, men dem der købte hende kaldete hende Black Suzzie tror jeg, de skulle bruge hende til at starte store stævner på... Tror hun blev solgt til Nord sjælland... -Hende har du heller ikk hørt om vel??

Kommentér på:
Efterlysning!

Annonce