{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.052 visninger | Oprettet:

Urtefarm Cool Down {{forumTopicSubject}}

Ønsker at høre erfaringer

- hvor meget virkning har produktet haft på jeres heste, og i hvilken sammenhæng?

Overvejer at bruge produktet til når min hest og jeg flytter til København, for at få en god tur (hun har aldrig været på så lang køretur) og for at give hende de bedste betingelser for lige at falde til - og for så vidt muligt at undgå dyrlægeregninger og en tur på skadestuen xD

- er klar over karantænetid, så det behøver I ikke nævne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urtefarm Cool Down
  • #1   10. jan 2017 Jeg testede det på min hoppe nytårsaften, kort sagt, jeg synes det fungerede rigtig godt på min hoppe, hun var meget roligere end hun plejer, så det kan helt sikkert anbefales smiley

    Den lange beskrivelse af hele aftenen:
    Timerne op til midnat var hun overraskende rolig, meget roligere end hun ellers har været de forrige år, hvor hun jo nærmest har pisket rundt fra første skud på aftenen.

    Da klokken ramte midnat blev det dog for meget for hende, hun begyndte at piske rundt, men jeg kunne få fat i hende og holde hende i grimen også stod eller gik hun ellers ved min side, godt nok med meget store skræmte øjnene og hun rystede over hele kroppen, som hun plejer at gøre når hun er bange. Hun prøvede kun at løbe et par gange.
    Hun lyttede pænt til mine signaler og jeg kunne endda få afledt noget af hendes opmærksomhed på at lave tricks med mig, det er meget stort for min lille fyrværkeri forskrækkede pony ?
    Klokken kvart over 1 var hun faldet så meget til ro igen at hun kunne lokkes til at spise hø, selvom der stadig var nogle der fyrede af. Så at gå fra flere timers panikken til lige lidt over 1 time vil jeg kalde for en stor succes ??


  • #2   10. jan 2017 Orv og de der spørgsmålstegn var oprindeligt smileyer smiley

  • #3   10. jan 2017 Det lyder da som en god oplevelse i hvert fald smiley

  • #4   10. jan 2017 Brugte det på min pony, men mærkede ingen effekt overhovedet...

Kommentér på:
Urtefarm Cool Down

Annonce