{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cordeo
  • #1   12. jan 2017 Syntes helt klart at cordeo med kerne virker bedst, de er dog ikke aldrig lige pæne. (Har brugt dem fra bl.a. rebgrimer.dk) De har er skarperer signal og er nemmerer at holde om.
    Lige pt. bruger jeg dog en alm. løs reb cordeo, eftersom min part allerede har forstået princippet og vi kun træner fra jorden - det virker fint, men cordeoen med fast kerne var helt klart med til at indlære signalet bedre.
    Bare min erfarning smiley


  • #2   12. jan 2017 Jeg ELSKER min løse slaskede en, som jeg selv har lavet af et 10 mm nylon reb, som der bare er bundet knude på!
    Jeg har ikke prøvet så mange forskellige igen, men den semi faste jeg har, er jeg ikke særlig glad for.


  • #3   13. jan 2017 Det er forskelligt fra hest til hest så jeg har flere forskellige.
    Min egen kan bedst lide biothane. De giver ikke så skarpe signaler, men hun kan godt lide når det er blødt og let.
    Men jeg har også redet på en ismule der bedst kunne lide små skarpe signaler også var fast kernen bedst smiley


  • #4   13. jan 2017 Jeg elsker min cordeo fra barefoot
    den er flot, stilet og super god, den er bred og lægger et godt signal.
    Har brugt den på mange forskellige heste, og den har altid været et hit smiley


    profilbillede
  • #5   13. jan 2017 Jeg er mest til "neckropes", de løse af reb smiley Dem med fast kerne har været for klodsede, givet unødvendige signaler og generelt bare været i vejen. Dem af reb synes jeg holder en god form omkring hesten, og hopper ikke rundt når hesten bevæger sig smiley Men det er meget forskelligt fra hest til hest og fra person til person.

  • #6   13. jan 2017 Tusind tak for alle svarene, så fedt at hører lidt forskellige holdninger smiley

Kommentér på:
Cordeo

Annonce