{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

samshield, det værd? {{forumTopicSubject}}

godaften hg smiley
sidder lige og kigger lidt på nettet efter en ny ridehjelm og er blevet ret skudt i Samshield men jeg syntes godt nok det er lidt pebret smiley er de virkelig de 4000 værd eller er Scharf og de andre mærker lige så gode? ingen tvivl om at det er en flot og god hjelm men skal jo egentligt ikke vise den frem for andre end mig selv så det er mest comforten i hjelmen der spiller ind...
vil generelt bare gerne høre mere om dem, hvordan de er at have på og om i syntes den er pengene værd? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samshield, det værd?
  • #1   4. feb 2017 Det kommer an på din hovedform. Jeg kan ikke bruge Samshield, de klemmer i panden og baghovedet og slutter ikke tæt på siderne - min søster passer Samshield's form rigtig godt. Jeg bruger Scharf i stedet, da den passer bedre til min hovedform smiley
    Derudover, så betaler man en del for navn og "ekstra" som sten, lak osv. Det er værd at tage med i overvejelserne.

Nogle mennesker kan bedre passe OneK, andre nogle helt andre mærker.

• #2   4. feb 2017 det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over nu hvor de har det liner system men det er da noget man skal tage med i overvejelserne smiley syntes også det er ret dyrt hvis man f.eks. gerne vil have alcantara så tænkte nemlig selv på en scharf da jeg syntes det er en mindst lige så pæn hjelm som samshield men som ikke er lige så dyr smiley

• #3   4. feb 2017 Jeg har fotograferet en del af Scharf-hjelmene og tænkte inden at det da var nogle flotte hjelme i en lidt billigere klasse.. Men må sige jeg var DYBT skuffet..
    Sølvdetaljen i kanten af skyggen sad løs på mange af hjelmene, logoet var sat skævt på (sad ofte længere til den ene side end til den anden), sten manglede, og generelt gabte det mange steder ved detaljerne..

Så efter det - for det var ikke kun én gang, det var hver gang - så ved jeg i hvert fald at mine penge ikke skal bruges på sådan en..

Jeg synes dog også, at Samshield er voldsomt dyrt.. Får heller aldrig sådan en hjelm, da min hovedfacon ikke passer til dem..

Og det er ikke fordi jeg ikke vil bruge mange penge på en hjelm, for i 2007 købte jeg min GPA Speed Air Euro hjelm til 4.900,-.. Det var SINDSSYGT mange penge den gang for en hjelm.. Men har aldrig haft en bedre hjelm.. Så næste gang der skal købes hjelm i den dyre prisklasse (når jeg får penge til det igen), så skal jeg have en GPA hjelm igen..

Lige nu rider jeg rundt med en Casco Mistrall til 800,-.. Investerede i en da jeg manglede en billig hverdagshjelm, men er blevet ret glad for den, da jeg en dag blev smidt af en hest med hovedet først, så hjelmen flækkede fra forrest til bagerst, men jeg slap for hjernerystelse, så må man jo sige den er godkendt! Så jeg fik hurtigt fat i en magens til.. smiley

• #4   5. feb 2017 Evt. køb hjelmen brugt. Så kan man hurtigt spare et par tusind - det gjorde jeg ved min Samshield hjelm smiley

• #5   5. feb 2017 Jeg har en one K, de kan være lidt pebret i prisen, men de fås også til en fornuftig pris, hvis ikke man ønsker diverse sten og bling. Menere min kostede 1600 kr, og jeg synes, den er pænere end Samshield. Den er sidder også supergodt, der kan man også skifte indlæg osv smiley

• #6   5. feb 2017 Jeg ELSKER min Samshield! Den har super god udluftning, god pasform og dejlig at have på.

Det gode er at du kan skifte indmad, til anden størrelse, eller bare tage det ud og vaske det.

Men det kommer an på din hovedform. smiley

Kommentér på:
samshield, det værd?

Annonce