1.181 visninger
|
Oprettet:
samshield, det værd? {{forumTopicSubject}}
godaften hg
sidder lige og kigger lidt på nettet efter en ny ridehjelm og er blevet ret skudt i Samshield men jeg syntes godt nok det er lidt pebret
er de virkelig de 4000 værd eller er Scharf og de andre mærker lige så gode? ingen tvivl om at det er en flot og god hjelm men skal jo egentligt ikke vise den frem for andre end mig selv så det er mest comforten i hjelmen der spiller ind...
vil generelt bare gerne høre mere om dem, hvordan de er at have på og om i syntes den er pengene værd?
jun 2008
Følger: 114 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.493
Derudover, så betaler man en del for navn og "ekstra" som sten, lak osv. Det er værd at tage med i overvejelserne.
Nogle mennesker kan bedre passe OneK, andre nogle helt andre mærker.
feb 2010
Følger: 32 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 315
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Sølvdetaljen i kanten af skyggen sad løs på mange af hjelmene, logoet var sat skævt på (sad ofte længere til den ene side end til den anden), sten manglede, og generelt gabte det mange steder ved detaljerne..
Så efter det - for det var ikke kun én gang, det var hver gang - så ved jeg i hvert fald at mine penge ikke skal bruges på sådan en..
Jeg synes dog også, at Samshield er voldsomt dyrt.. Får heller aldrig sådan en hjelm, da min hovedfacon ikke passer til dem..
Og det er ikke fordi jeg ikke vil bruge mange penge på en hjelm, for i 2007 købte jeg min GPA Speed Air Euro hjelm til 4.900,-.. Det var SINDSSYGT mange penge den gang for en hjelm.. Men har aldrig haft en bedre hjelm.. Så næste gang der skal købes hjelm i den dyre prisklasse (når jeg får penge til det igen), så skal jeg have en GPA hjelm igen..
Lige nu rider jeg rundt med en Casco Mistrall til 800,-.. Investerede i en da jeg manglede en billig hverdagshjelm, men er blevet ret glad for den, da jeg en dag blev smidt af en hest med hovedet først, så hjelmen flækkede fra forrest til bagerst, men jeg slap for hjernerystelse, så må man jo sige den er godkendt! Så jeg fik hurtigt fat i en magens til..
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 1969 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 209
maj 2013
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 252
mar 2011
Følger: 56 Følgere: 205 Heste: 10 Svar: 2.040
Det gode er at du kan skifte indmad, til anden størrelse, eller bare tage det ud og vaske det.
Men det kommer an på din hovedform.
samshield, det værd?