{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideefterskole søges?
  • #1   5. feb 2017 Hvilken landsdel? Kan klart anbefale Lundby efterskole ved Næstved på Sydsjælland det var det bedste år i mig liv og jeg lærte så meget ridemessigt på det år gik mig og min hest fra lc til la dressur og lånehestene lærer man også meget af

• #2   5. feb 2017 Har hørt godt om Tronsø skolen i Grindsted, især hvis du ønsker at ride seriøst. smiley

• #3   5. feb 2017 Jeg kan også anbefale lundby efterskole. jeg lånte en af deres heste, som kan ses på min profil (picnic).
    jeg udviklede mig rigtig meget, både i forhold til ridningen men også som person og jeg fik en masse gode venner smiley

• #4   5. feb 2017 Korinth efterskole smiley der kommer en reklame op i løbet af næste uge omkring ridelinjen -den kan findes på vores facebookside "Korinth efterskole" engang i næste uge

• #5   5. feb 2017 Billeshave Efterskole!
    Man kan have egen hest med, eller låne. Lånehestene passer alle niveauer, og de har både islændere, koldblods og varmblods. Der er tre retningslinjer; islænder, spring og dressur - men alle får lov til at prøve lidt af hvert. Undervisningen er god, og jeg synes, jeg lærte en hel masse. I mit år red vi (udover almindelig undervisning) kvadrille, orienteringsridt, luciaoptog og vi havde fastelavnskonkurrence og andet sjovt. Der er gode muligheder for ture til havet. Jeg ved også, at de er begyndt at køre mere ud til stævner, og at de også holder selv smiley

Skolen er pæn og ligger på Fyn, så det er nogenlunde centralt i Danmark. Her er et link til deres hjemmeside, hvor du kan se lidt mere. http://www.billeshave.dk

• #7   6. feb 2017 Kig i forum, der er adskillelige sider med hesteefterskoler smiley

Kommentér på:
Rideefterskole søges?

Annonce