Kender i det? {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
kender i det når man skrive nogen ting udtrykkeligt i ens annonce og der så kommer useriøse henvendelser?
Jeg har haft en annonce omkring part på samson som jeg lige har købt tilbage hvor jeg skriver udtrykkeligt at personen gerne må være voksen rytter eller over 16, ikke under og skal have flere års heste erfaring og erfaring med tinkere, og der står han kommer til at stå på sydsjælland mv. Og grunden til at det skal være en rytter over 16 står der også at det er fordi han er en svær hest at håndtere.
og så får man henvendelser fra piger på 11-12 års alderen der hverken er særlig høje som kun har gået rideskole 1 års tid eller har passet en shetlænder i 2 år og derved mener at de godt kan håndtere en tinker.
plus de bliver ved med at spørge hvor han kommer til at stå og man svarer på det 20 gange og så får man et spørgsmål der lyder " i Jylland?" når jeg også har skrevet 20 gange at der er på sydsjælland.
et eller andet sted så¨bliver jeg lidt sur, men det ved jeg heller ikke om jeg kan tillade mig.
har bla. også fået henvendelser fra mødre om deres døtre kan passe ham og datteren er 8 år og har aldrig redet..
er det bare mig, eller læser folk kun det de selv vil?
eller ved de ikke bedre?
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 628
nov 2005
Følger: 70 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
De burde få nogle briller xD
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.103
Jeg plejer bare ikke at svare dem xD
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
Jamen hallo... Der står jo den ik er redet til så hvad tror de selv..
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.124
Håber du får nogle seriøse henvendelser..
Forresten. Du søger bla en med erfaring med tinkere, hvad er grunden til at de skal have lige det, og ikke fx erfaring med ungheste (hvis han da er det, har jo ikke lige set annoncen) Og det er ren nysgerrighed der gør at jeg spørger. Om der er noget specielt ved tinkere fx? (kender ikke racen andet end af billeder/tekst)
Kender i det?