{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Ømtået {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Det er sådan, at vi for ca. en måned siden fik pillet skoene af min hoppe, da jeg gerne vil springe. Hun havde kun forsko, men jeg kunne tydeligt mærke på hende når jeg sprang, at hun var RIGTIG tung på forparten.
Og til sommer når vi skal til spring stævne er det mange steder på græs, og det er ret glat med sko på.
(Mordax er desværre ikke en mulighed)

Så jeg ville høre om der er nogen af jer som har gode erfaringer med boots man kan ride med. Og evtuel springe med i naturen, da vi elsker jagter.


Jeg kunne godt både tænke mig, at hører både gode og dårlige erfaringer med boots.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ømtået
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   28. mar 2017 jeg har redet med cavallo simple boots under spring, i dressur, i mudder og i sne - de fungere kanon smiley


  • #2   28. mar 2017 AMT: Har du måske et link til dem?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   28. mar 2017 prøv at kig på hovfokus.dk smiley
    de har forhandlet dem ved jeg.

    men generelt bør man kontakte dem hvis man skal have boots - det er så hjælpsomme og dygtige


  • #4   28. mar 2017 hvorfor kan hun ikke bare gå uden noget? bliver hendes hove slidt ned for hurgtigt?

  • #5   28. mar 2017 Jeg prøvede også cavello, men den model passede ikke min hest, så de gled rundt.
    Prøv at tjekke på hovfokus som AMT skriver, der står en guide til hvordan du måler hestens hove. Under hver slags boot (der er mange) kan du så læse om den slags virker til din hests mål. (Nogle heste har bredere hove en de er lange og omvendt.)
    Vi endte med scoot boot, som jeg synes er rigtig god, fordi de ikke samler vand eller skidt som nogle af de andre gør.
    smiley held og lykke smiley


  • #6   31. mar 2017 So'en:
    Hun er ømtået af hulen til, og jeg er bange for, at hun bliver halt.. hun fejler ikke noget og er bestemt ikke forfangen


Kommentér på:
Ømtået

Annonce