{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506

3 'ødelagte' muligheder i mit liv {{forumTopicSubject}}

Jeps min mor fortalte lige at jeg har 'ødelagt' 3 muligheder i mit liv.. smiley

1.
Da jeg var lille og havde musik i skolen mente min lærer at jeg kunne klare mig rigtig godt og ville have mig til at gå til sang m.m. Det resulterede i at jeg stoppede med at synge andet end i musik timerne x)

2.
Da jeg gik i 4-5 klasse gik jeg til svømning og min træner mente at jeg kunne komme langt og ville derfor sætte mig et hold op og jeg skulle træne flere gange om ugen, og begynde at deltage i konkurencer. Det resulterede også i at jeg stoppede helt x)

3.
Jeg har gode karaktere i skolen og nok til at jeg kunne klare mig godt i gymnasiet. Men den lille unge her vil hellere på Handelsskolens grunduddanelse. Og det ærger min lærer rigtig meget x) haha

Andre der har gået glip af nogle store eller mindre store chancer her i livet ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 'ødelagte' muligheder i mit liv
  • #1   23. apr 2007 og så siger jeg som HHX elev: Hvorfor i al verden tar du ik HHX i stedet for HG? det er ét år vi snakker om, og du åbner SÅ mange døre for dig selv.

• #2   23. apr 2007 hmm...

Stoppede med at spille trompet.. og er ikke kommet igang med at spille musik igen, selvom jeg gerne vil.

hmm... ved ikk om der er andet.?

• #3   23. apr 2007 A A
    Jeg aner virkelig ikke hvad jeg vil bruge resten af mit liv på..
    Og det har også af gøre med nogle af de fag jeg skal have smiley

• #4   23. apr 2007 Hehe hmm .
    Altså min venindes far siger jeg skal blive dyrelæge(har været i praktik hos ham)
    Mange siger jeg skal blive fotograf
    Og en berider jeg har været i praktik hos siger jeg skal blive berider + en masse andre siger det ..

hmm jeg har protintaile(?) til det hele men gider ikke Ö /:

• #5   23. apr 2007 Allimac go Ynor smiley TH smiley - Bodygard
    nemlig - du ved ik hva du vil, og netop derfor ska du ta HHX. Du ka lave præcis det samme efter HHX som du ka efter HG, men finder du pludselig ud af hvad du vil, som kræver at videreuddanne sig, så har du smækket dørene i med HG. Så ska du først ta 3 år på ny.
    Vælger du HHX fra starten, sparer du år, og kan hvad du vil når du engang finder ud af det.
    -For jeg ved heller ik hva jeg vil! men nægter at ta en HG. valgte HHX (og har ik fortrudt...)

Der er kun en selv der lukker dørene.

• #7   23. apr 2007 Jeg kan ikke se hvorofr du har spilt nogle chancer med 3. du kan nå meget med det..

Tja.. det har jeg sikkert, men prøver på at tænke fremad og ikek tilbage

• #8   23. apr 2007 A A
    Det er forsent jeg er inde på HG .. Men forstår dig godt .. Men HG er bare mere mig.. Den måde de underviser på m.m smiley

• #9   23. apr 2007 Jeg droppede sang . mig og to andre veninder var de bedste i hele koret, men jaaa, sådan skulle det ik være ;P

Jeg ved heller ikke hvad jeg vil senere i mit liv, derfor jeg har valgt stx , altså det almende gymnasium, så jeg er dækket bedst muligt til hvad fremtiden så end må bringe smiley

• #10   23. apr 2007 Allimac go Ynor smiley TH smiley - Bodygard
    kontakt Handelsskolen, det er ikke forsent at ombestemme sig smiley
    men det var bare gode råd for mig, det er self. dit eget valg smiley

• #11   23. apr 2007 Jeg begyndte først at ride for lidt over 2 år siden.. hele mit liv har min farfar og faster ønsket jeg ville ride osv (min faster er selv heste-tosset ogg man farfar var ((han er død nu)).. Men ja, nogen gange ærger det mig at min farfar aldrig nåede at se mig ride... han ville ha været så stolt! :') Håber han kigger ned på mig :')

• #12   23. apr 2007 Enig med » FoxySuua « smiley

• #13   23. apr 2007 Mine forældre siger jeg er et tabt barn (:

• #14   23. apr 2007 jeg kunne også blive forfatter - det gider jeg ikke

jeg kunne blive clairvoyant (har clairvoyante evner - kan se ud i fremtiden og lign.) - det gider jeg heller ikke

jeg kunne blive gymnast - det gider jeg heller ikke

jeg har et gennemsnit med 9,7 i skolen - men regner med at droppe ud af gymnasiet... jeg gider ikke smiley

Kommentér på:
3 'ødelagte' muligheder i mit liv

Annonce