{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Mundkurv igenigen {{forumTopicSubject}}

Mundkurv mundkurv... jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert og gjort erfaringer med forskellige typer og situationer. Jeg er så velsignet at have en bette pony som normalt beholder sine ting på hovedet, men er der noget galt med enten mundkurv eller grime så skal hun nok tage det af uanset hvad. Jeg har en greenguard liggende men græsset er for kort til at det er en mulighed. Jeg gav hende så modellen med gummibund på, en som jeg havde haft liggende i noget tid, og det gik fint. Bunden blev så slidt op og jeg måtte købe en ny. Den nye ryger af konstant, og det giver mig dårlige nerver. Men som sagt ved man med hende at tingene ikke kommer af uden grund. Jeg tænker det måske er fordi bunden i den nye er i hårdere gummi end den gamle, som var mere blød. Jeg brygger på en løsning som jeg tror bliver rigtig god, men i mellemtiden skal jeg finde på noget andet. Så jeg har lidt spørgsmål:

1: er der nogen der kan sende mig et link til den klassiske model med gummibund hvor I VED at gummiet i bunden er blød og letbevægeligt i stedet for den hårdere/mere stive udgave jeg har?

2: nogen der har erfaringer med denne model? http://www.jo-po.dk/shop/mundkurv-graesreducerer-5012p.html Når jeg kigger på den synes jeg ikke umiddelbart der virker til at være så meget begrænsende over den, da hesten vel kan spise en masse i hjørnerne? (Jeg går ud fra den skal købes 1-2 str større end normal grime, ligesom med modellen med gummibund)

Jeg ser meget frem til at høre jeres erfaringer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv igenigen
  • #1   19. jun 2017 jeg har stået med den du linker til i hånden, og fravalgte den totalt da jeg synes det ligner meget at den er MEGET svær at græsse med og tvinger hesten til at skulle grave for meget rundt med mulen..

  • #2   19. jun 2017 En af grundene til at jeg tænkte på den var at f.eks. på greenguards hjemmeside beskriver de det som en positiv ting at hullet ikke er midt i mundkurven.
    Jeg har ikke så meget imod at hyppen ville skulle bevæge mulen rundt, jeg havde tænkt mig at købe den 2 str større end hun bruger i grime, så det skulle gerne være plads til bevægelse smiley


Kommentér på:
Mundkurv igenigen

Annonce