{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Kløe? {{forumTopicSubject}}

Min hest elsker at blive kløet, men jeg synes, at det er temmelig ekstremt, og jeg kan ikke lade vær med at tænke på, om der er en årsag til, at hun har så stort et behov for at blive kløet? Det er da meget sødt, men jeg har bare ikke oplevet en hest være så vild med det, som hun er.
Samtidig har hun ekstrem meget kløen på mulen, og klør sig derfor op af mig, hendes eget ben, kører mulen hen af jorden og kan også godt finde på at forsøge at klø sig på barrieren eller træ hegnet rundt om vores udendørsbane.

Hendes pels er pæn, ingen knopper. Dog har hun meget få steder, hvor der mangler lidt pels, men for mig ligner det det som de fleste heste, som går på fold med andre heste og som ruller sig, har.
Hun har en sarcoide indvendigt på låret, men jeg har aldrig hørt, at sarcoider skulle forårsage kløe?
Udfra mit foderprogram er hun dækket ind. Hun fodres med Equsana, og jeg har overvejet, om dette kan have noget med det at gøre?

Jeg har talt med min dyrlæge om det, og i sidste ende er de nød til at se hende, men det kan være en milliard ting, så håber at nogen har nogle gode inputs?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløe?
Kommentér på:
Kløe?

Annonce