{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

lidt medlidenhed måske smil {{forumTopicSubject}}

hej. jeg var ved tandlægen igar og få trukket en betændt visdomstand ud(så nu er jeg ikke så klog mere) jeg er både blevet skåret i og syet bagefter, den havde skubbet sig ind under min 12års tand, så den også sidder løs. om eftermiddagen igår fik jeg så mange smerter at jeg har fået et morfin præperat ved vagtlægen til at ta smerterne, men dem kan jeg ikke tåle, jeg bliver så syg så syg.... og totalt skæv!!! jeg har en kugle i minden større end en valnød og lige så hård. nu sidder jeg så og skal til vagtlægen for at de kan kigge på det og give mig noget andet smertestillende. så jeg sidder/ligger herhjemme og er rigtig ynkelig, men det er ikke så sjovt at ha det sådan når man er moar til en på knap 8 mdr. og manden har status i sin butik i weekenden, men heltevis har jeg nogen søde svigerforældre som kommer og tager den lille så jeg ikke skal være alene med ham!!! nå men det er altså det som jeg har brugt/skal bruge min weekend på, bare lille hjemme og værer noget så ynkelig!!! så kan desværre ikke komme ud at ride på nattfari, men håber jeg er frisk igen på mandag!!! ps:er i øvrigt skide bange for tandlæger. gys

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt medlidenhed måske smil
Kommentér på:
lidt medlidenhed måske smil

Annonce