{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Forsikringer {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

HMM noget helt andet - hvad forsikringer har i der ejer jeres eget?

Bygningsforsikringer, dyreforsikringer, bilforsikringer osv??

Jeg overvejer kraftigt at skifte forsikring - men jeg syntes det er et gedemarked - så jeg vil gerne vide hvor i er forsikret, hvor meget i er forsikret for og hvad ca pris i giver - gider i hjælpe mig?

Kram Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringer
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   8. dec 2017 Vi har indbo, med udvidet elektronik forsikring på 500.000 kr., ansvars på hund, ulykke-fritids på 2 voksne og to børn + udvidet brud forsikring på begge børn (får 10.000 kr. hvis de brækker noget), ansvar + halv kasko på bil.

    Vi betaler 600 kr. I måneden smiley

    vi har godt nok kun egen bil, (og børn).


  • #3   8. dec 2017 vi har forsikring ved nykredit, men der fik vi også et special tilbud da vi købte ejendom smiley
    jeg mener vi giver 20.000 om året.
    vi har en landbrugsforsikring for det meste høre ind under. her dækker det osse hvis vi låner maskiner af en anden og de så går i stykker ved os. det dækker hvis vores dyr feks brænder inde, hvis vores foder feks brænder (korn, halm, hø, wrap) vores hunde er dækket med en udvidet forsikring, alle vores heste er ansvarsforsikret, også dækker den selvfølgelig også alle vores bygninger, indbo, maskiner osv
    udover det
    derudover har vi forsikring på en stor firhjulstrækker, vores hestetrailer og en maskintrailer og så forskring på os selv (også hvis der sker noget i vores fritid)
    jeg tror det var det, vi har sindsug mange papirer på alt det forsikringsnoget, jeg kan ikke husle det hele i hovedet smiley
    men vi har ikke kunnet finde nogen der har kunne gøre det billigere siden, heller ikke dem selv ??


  • #4   8. dec 2017 Kontakt nogle forsikringsselskaber og få en assurandør ud. Det er gratis, du kan stille alle de spørgsmål du vil, de giver en samlet pris og du er ikke forpligtet til noget smiley
    Prøv evt at høre på jeres arbejde og fagforening om de har en aftale med forsikringsselskaberne (jeg får f.eks 18% rabat via mit arbejde)


  • #5   8. dec 2017 Vi har ved ETU
    Både hus, bil, indbo , ulykke og elektronik.
    Vi har meget billige forsikringer.
    Bla. Giver jeg, jeg er under 25, har kasko på en ny Hyundai i10 3300kr. smiley
    2800 for hus, på 210 m2 og 7000m2 grund.


  • #6   8. dec 2017 ulykke forsikring: 800 pr år.
    brudforsikring: 170 pr år
    indboforsikring: 1800 pr år
    bil - ansvarsforsikring: 2100 pr år.
    sygeforsikring: 1500 pr år.

    har i topdanmark. (sygeforsikringen er dog i 'danmark')
    kunne også få en sygeforsikring hos danica for 1554 pr år. men har valgt at forblive i danmark, da jeg kun kan få den så billigt i danica hvis jeg står som studerende i min bank. (de samarbejder)


  • #7   9. dec 2017 Jeg har været inde og kigge på forsikringsselskaber, men ikke mange tager nedlagt landbrug og ellers er det med forbehold for halmloft - og det har jeg ikke fået tømt helt endnu, kun 2 af vores bygninger er forsikret nu, igennem alm brand, resten vil de ikke tage smiley ja og så hund, hest, biler (3stk) og maskiner, 2 stk og alm hus

    Vi giver 28000kr - heri er vi ikke som personer dækket

    Jeg har en aftale med top Danmark her D 18 fordi vi også har firma vi skal have dækket ind over

    Havd forsikringsselskaber har i?


Kommentér på:
Forsikringer

Annonce