{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

Opstaldning i og omkring 4330 Hvalsø {{forumTopicSubject}}

Hej hestevenner.

Er der nogen der kender til, eller kan anbefale et dejligt sted at opstalde sin hest i 4330 Hvalsø?
Jeg har netop fået lejlighed selv i Hvalsø, men hvor skal min dejlige hestemand stå?

Jeg søger et sted hvor en fjordhest på 7,5 år kan passe ind. Vi rider helst ture og ridning inspireret af det centrerede ridning, klassisk/akademisk og BBH...moderne kaldet Hippie rytter, tror jeg.
Ridebane er et must, ridehus er en luksus og skov er næsten umuligt at undvære! smiley og umuligt at undgå på midtsjælland.

Pt har jeg ikke bil, så i cykelafstand vil være rigtig lækkert.

men lad mig høre hvad I kender til, da jeg ikke er så kendt på de kanter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning i og omkring 4330 Hvalsø
  • #1   25. dec 2017 Højgården ligger i Nørre Hvalsø ca 500 meter fra Hvalsø. Har stået der i 2,5 år, men flyttede. Det er et ok sted, men MEGET små og mudrede vinterfolde. Sommerfoldene er fantastiske. Ok stald, udendørs ridebane, tæt på lille skov (kræver skovkort) og ud/indluk samt fodring med eget foder med i prisen. Derudover er der Skovhastrup, ca 1 km fra Hvalsø, men tager vist kun islændere ind nu. Ellers dejligt sted, stod der i 3 år, og der er lille ridehus, ridebane, tæt på skov (gratis, da det er en statsskov), ud/indluk og fodring med eget foder med i prisen. Dygtig og empatisk staldejer. Der findes en del flere steder, men det kræver lidt mere transport. Leder du efter noget bestemt?

• #2   26. dec 2017 Tusind tak Camilla ! smiley

Jeg har snakket med Karina fra Skovhastrup. Hun lød virkelig sød og det lød til hun har åbnet op for at lukke andet end islændere ind. Dog havde hun ikke plads pt (for en måned siden), men jeg vil klart ud og besøge det og møde hende. For det er noget ala det jeg søger.

Jeg vil også kigge på Højgården... Det har jeg ikke hørt om før. Må dog lige se HVOR små og mudrede folde der er tale om smiley

Men jeg søger et lille hyggeligt sted hvor der er plads til alle og hvor hestene velfærd er i centrum smiley

• MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
    #3   26. dec 2017 Hvalsø Rideklub evt? De har super faciliteter og Bjergskoven lige ved siden af

• #4   27. dec 2017 Takker ?? har godt set Hvalsø rideklub - det er Lykkesholm også ikk?
    Jeg synes det er lige stort nok ??

• MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
    #5   27. dec 2017 Ja, det er Lykkesholm smiley Ja, det er stort, men super kompetente hestemennesker der har det smiley

• #6   29. dec 2017 Hov, ved ikke hvorfor der er "??" i stedet for " smiley " Det var altså ikke meningen smiley

Jeg synes Lykkesholm er lidt for stort. Lige nu står jeg et sted med 48 heste. Det er lidt for stort for mig og skulle også kun have været et midlertidigt sted til jeg fandt et lille hyggeligt sted som passer til Dino og mig.. Nu har vi været der i 2 år smiley smiley haha.. Så det er ikke fordi Lykkesholm er udelukket, men jeg kigger efter noget småt og hyggeligt smiley

• #7   30. dec 2017 Ville Viby sj være muligt? Bussen fra Hvalsø kører næsten lige til stalddøren.
    Jeg står på Åmosegaard og er super glad for det. Hyggeligt sted, med plads til alle smiley

• #8   23. jan 2018 Tak Nanna smiley det vil jeg da i hvert fald undersøge smiley

Kommentér på:
Opstaldning i og omkring 4330 Hvalsø

Annonce