Opstaldning i og omkring 4330 Hvalsø {{forumTopicSubject}}
Hej hestevenner.
Er der nogen der kender til, eller kan anbefale et dejligt sted at opstalde sin hest i 4330 Hvalsø?
Jeg har netop fået lejlighed selv i Hvalsø, men hvor skal min dejlige hestemand stå?
Jeg søger et sted hvor en fjordhest på 7,5 år kan passe ind. Vi rider helst ture og ridning inspireret af det centrerede ridning, klassisk/akademisk og BBH...moderne kaldet Hippie rytter, tror jeg.
Ridebane er et must, ridehus er en luksus og skov er næsten umuligt at undvære!
og umuligt at undgå på midtsjælland.
Pt har jeg ikke bil, så i cykelafstand vil være rigtig lækkert.
men lad mig høre hvad I kender til, da jeg ikke er så kendt på de kanter
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
sep 2005
Følger: 63 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 461
Jeg har snakket med Karina fra Skovhastrup. Hun lød virkelig sød og det lød til hun har åbnet op for at lukke andet end islændere ind. Dog havde hun ikke plads pt (for en måned siden), men jeg vil klart ud og besøge det og møde hende. For det er noget ala det jeg søger.
Jeg vil også kigge på Højgården... Det har jeg ikke hørt om før. Må dog lige se HVOR små og mudrede folde der er tale om
Men jeg søger et lille hyggeligt sted hvor der er plads til alle og hvor hestene velfærd er i centrum
jan 2015
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
sep 2005
Jeg synes det er lige stort nok ??
jan 2015
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
sep 2005
Jeg synes Lykkesholm er lidt for stort. Lige nu står jeg et sted med 48 heste. Det er lidt for stort for mig og skulle også kun have været et midlertidigt sted til jeg fandt et lille hyggeligt sted som passer til Dino og mig.. Nu har vi været der i 2 år
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 546
Jeg står på Åmosegaard og er super glad for det. Hyggeligt sted, med plads til alle
sep 2005
Opstaldning i og omkring 4330 Hvalsø