{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Tørt hø, Århus {{forumTopicSubject}}

Hvor køber I jeres tørre hø?
Synes der plejer at være nok annoncer.
Jeg vil gerne købe ved stråmanden, selvom levering er dyrt, men problemet er at jeg ikke rigtig har plads til en "almindelig" mængde, og hvis de leverer med fragtmand en gang om måneden, passer det ikke med når jeg slipper op.

Har I fundet nogen i Århus området, der sælger og leverer små mængder ad gangen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørt hø, Århus
  • #1   12. jan 2018 Der er ikke ret mange annoncer i år, for de fleste landmænd har haft en forfærdelig høst.

  • #2   12. jan 2018 Store problemer i hele landet mht hø smiley

    Selv wrap har været svært i år - min normale wrappusher gennem 9 år kunne ikke leverer i år - der var kun lavet 1/3 del afnormal produktion, og med 150 kreaturer og 4 heste på stald, så var der intet tilovers.

    Så fandt jeg en ny wrapleverandør 15 km væk, med god kvalitet wrap. Var ude og kigge i september - spurgte om jeg skulle betale på forskud nu da keg gerne ville sikre mig 15 minibig, og kun kan hente 1 af gangen pga plads. Men jeg behøvede sørme ikke bestille, fordi de havde 500 baller på lager smiley
    Fedt tænkte jeg kørte hjem med min ene Balle, som holdt lang tid pga der stadig var græs på foldene. Da jeg kom igen i oktober for at købe, så læssede hendes mand ballen, og jeg snakkede om at jeg jo kom igen.....igen sagde han....det troede han da ikke de havde wrap til smiley
    PANIK - fat i hans kone som heldigvis kunne berolige mig med at mine 14 baller var lagt til side. Men de havde lige solgt 180 minibig wrap til Sjælland pga mangel på wrap derover, og folk havde ringet fra nær og fjern, så i oktober havde de udsolgt af 500 minibig smiley
    Min veninde i Hadsten kører ud på Djursland og til Skanderborg for at hente tørt nok wrap til hendes ponier.

    Så jeg tror det bliver svært at finde noget nær Århus.

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Tørt hø, Århus

Annonce