{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SD trense ny stor i str
  • #1   31. jan 2018 hvis du har købt den kan den vel prøves på? smiley

• #2   31. jan 2018 ja men er nervøs for den ikke passer så mangler svar...

• #3   31. jan 2018 jeg tror desværre bare ikke nogle kan give dig et ordenligt svar på det. Heste er bygget forskelligt, så selv hvis folk kommer og siger at deres kan passe det, så er det ikke ens betydning at din kan. Det bedste svar du kan få er at prøve det smiley

Jeg udskiftede min cob trense med en i full, og den i full er kortere end den i cob smiley og det kunne ingen have forudsagt for en full skulle jo gerne være større XD

• #4   31. jan 2018 Tror du blir nødt til, at ta nogle mål.
    Jeg har selv en full, der er ret for stor, bortset fra kæberemmen.
    Det er en rigtig hest den ska på, altså stor hest.

• #5   31. jan 2018 Min skønne toerpony bruger størrelse pony i grimer og trenser.
    Min SD trense til hende er også størrelse pony.
    Jeg har måtte lave mine egne huller i næsebåndet og næseremmen, fordi ellers var trensen aaalt for stor til hende.
    Det er den, hun har på på billedet smiley

profilbillede
  • #7   1. feb 2018 Jeg tror ikke på at den kommer til at passe smiley
    Jeg har en pony som normalt bruger en str pony i trense, sådan midt i alle hullerne, men fin plads både til at forstørre og formindske. Min rundsyede SD trense er i str. pony, og den er helt ude i de yderste huller, og næsebåndet har endda fået et ekstra hul aller yderst - ellers kom det ikke langt nok ned.
    Derimod er det yderste næsebånd aaaalt for langt, og så sært et hoved har ponyen alligevel ikke.
    Den kan i øvrigt slet ikke passe en SD trense i str cob, der bliver det alt for stort..

• #8   2. feb 2018 Jeg har haft en rundsyet SD trense i str. full til min hest på 169cm., som ikke har et særligt lille hoved, men der var jeg nød til at lave ekstra huller et par steder og alt sad i de inderste huller, så hun kunne godt have brugt en cob. Den trense jeg lige har købt (ikke fra SD) er i full, og der sidder det i de mellemste huller.

Kommentér på:
SD trense ny stor i str

Annonce