{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ranch i U.S.A
  • #1   14. feb 2018 Jeg er lige nu i en stald i USA. Hvad vil du vide?

  • #2   14. feb 2018 Ej hvor fedt.
    Koster det noget?
    Hvem er ellers i stalden? Altså er der andre frivillige/arbejdere?
    Hvad skal man forvente?

    Tak fordi du vil hjælpe


  • #3   14. feb 2018 Jeg har arbejdet på et stutteri i USA smiley Det kostede ikke noget, men jeg fik heller ikke løn. Jeg havde gratis bolig og fik rigtig meget undervisning på højt niveau samt små bonusser ved hestesalg. Vi var typisk 6 working students, mest fra USA, men også andre europæere. Dertil kom alle de fastansatte som var voksne. Stort set alle boede på stedet.

    Hvad skal man forvente? Hvis det er USA du vil, så regn med at der er ulønnet og maks 90 dage! Det er det man må på turistvisum og alt andet er super svært at skaffe. Det er hårdt arbejde og lange dage. Men det er også mega fedt og man bliver hurtigt en meget dygtigere rytter! Jeg lærte sindsyg meget under mit ophold og jeg har senere kunne få jobs med god løn i hesteverdenen, som jeg ellers ikke havde fået. Jeg gik fra at ride LA2 til PSG og fik meget bedre styr på tilridning. Men der er jo mange forskellige slags steder og det behøver jo ikke være en lang træningscamp! på Yardandgroom.com finder du lønnede og ulønnede stillinger i alle slags stalde i hele verden


  • #4   14. feb 2018 Det lyder så spænende! Tusind tak for din besked, jeg kigger på hjemmesiden nu.

  • #7   14. feb 2018 Ifølge de officerer som afhørte mig, er det helt okay at hjælpe en anden og få hjælp igen. Jeg hjælper hende med at passe heste. Hun hjælper mig med rideundervisning og gode heste at blive bedre på. Hvilket de fik at vide.

  • #8   14. feb 2018 Sorry, jeg slettede min kommentar - ville ikke hænge jer ud, var bare nysgerrig smiley Så lærte jeg da noget nyt. I Canada må man ikke give arbejde til en udlænding (heller ikke ulønnet), hvis man ikke har annonceret det til canadiere først fx. Men det kan jeres arbejdsgivere jo også have gjort.

  • #9   14. feb 2018 Okay ved ik lige hvor min kommentar blev af, men kan skrive den igen så snart jeg ik sidder på en hest, hvis TS er interesseret smiley

  • #10   14. feb 2018 Hvis du har tid og lyst vil jeg meget gerne hører din besked smiley

  • #11   16. feb 2018 Hvad skal man regne med at bruge af penge?
    Og skal man have kørekort?


  • #12   19. feb 2018 Det er en relativ dyr fornøjelse fordi det ofte er ulønnet. Flybilletter er tit dyre hvis man skal til små lufthavne langt ude på landet. Jeg fandt ud af at det er meget billigere at finde billig fly til new york - snuppe et par dage der og så flyve videre ift. at flyve med mange fly i træk - så det er jo værd at undersøge. Mad er rimelig billigt, og du vil måske kunne finde en stald der betaler maden. Men det kommer jo an på så meget...

    Jeg havde kørekort, men jeg brugte det faktisk ikke (jeg prøvede også bevidst at undgå at køre bil, for jeg var ikke så rutineret og deres veje er ret anderledes end i DK). Vi kørte sådan nogle små biler man bruger på golfbanen rundt på selve gården (meget nemme at køre, kræver ikke kørekort). Der var altid en af de andre working students der kørte når vi skulle noget om aftenen, men det havde da givet mere frihed på fridage hvis jeg selv havde turde køre.


Kommentér på:
Ranch i U.S.A

Annonce