407 visninger
|
Oprettet:
Landskontoret for heste..? {{forumTopicSubject}}
Er der en her inde der har abonnoment inde på landskontoret..? Jeg vil nemlig gerne finde ud af om min hoppe er registreret der inde...! hjæææææælll..! skynd dig at skriv....!
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.006
nej men kender en som er
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 26 Svar: 33
du kan gå ind og oprette et prøve abonnement.. som ikke koster dig noget. så der kan du gå ind og søge på heste racer.. og derved finde din hest...
kh. Anne
håber du kan bruge svaret
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Jeg har abbonement og vil gerne hjælpe dig
Det er sjovt nok fordi jeg sidder netop og kigger alle DV´ere fra hestegalleriet efter om der er registrerede, sådant for tidsfordriv.
Det er rigtigt at du kan oprette et prøveabbonement, men hvis du ikke selv afbestiller det igen så sender de en regning på det første års abbonement, om der så ikke sker noget ved at undlade at betale , det ved jeg ikke.
Jeg kigge lige efter din hest og kommer tilbage
KH bent
feb 2004
KH bent
feb 2004
Det var dog et kildent spørgsmål!
Nej jeg kan ikke finde hende (Saskin) , hverken som DV(dansk varmblod) , DRF(dansk rideforbund), LU(Blandede racer) eller i det hele taget -
Har hun ikke et hestepas - du skriver jo at hun har deltaget i klubstævner LB 2 . jrg troede ikke man kunne deltage i konkurrencer uden hestepas. Men det er måske først hvis det er på distriktsplan, eller hvad ved jeg - Jeg har ingen viden om ridekonkurrence over hovedet.
KH bent
Landskontoret for heste..?