{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wrap/hø/engilashe (staves)
  • #2   16. mar 2018 Hvis du har plads så spred det ud på paller under halvtag eller i stalden og lad det tørre

  • #3   16. mar 2018 Det meste wrap fra 2. Slet i år er som du beskriver, og det er også det jeg har lige pt. Jeg giver det godt nok bare til min hest uden at blande op eller noget, hendes mave tager det bedre end noget vi havde tidligere der var meget mere tørt. Fra min erfaring så har det slet ikke altid noget at gøre med vådt eller tørt, men mere struktur og kvalitet. Jeg ligger det godt nok ud på folden aftenen inden, så det er faktisk mere tørt dagen efter end lige når man har taget hul på den.

    Men har også givet hende det uden at lade det tørre og det gik også fint smiley

    Blev også meget forskrækket da jeg først så det, men det er slet ikke så slemt smiley


  • #4   16. mar 2018 Jeg har mulighed for at sprede det ud i den lilles boks- da hun nu er kommet over i løsdriften (xxx for hun bliver ind indhegningen) så det vil jeg prøve - på folden hjælper det nok ikke da vi har frost og der kommer sne i morgen - tak LM & C

    Mine har normalt ikke problemer med maverne og jeg har kun halm jeg kan give også - men det gider de ikke æde


  • #5   16. mar 2018 Nej det skal selvfølgelig ligge i læ! Jeg kan også kun lægge det på folden fordi der er tag over hendes høkasse smiley

  • #6   16. mar 2018
    Min elsker vådt wrap - gerne lidt klisteret. Maven er aldrig gået i stykker af det.
    Men nogle hestes maver reagere på det.


Kommentér på:
Wrap/hø/engilashe (staves)

Annonce